skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Academy: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 28754 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Hurra! Mit Academy virker! :lol: Eller rettere, Singleplayer virker, der var et eller andet galt med opløsningen i Multiplayer, så jeg rettede det men min skærm slukker nu hver gang jeg starter Multiplayer, og aner ikke hvordan jeg ændre opløsningen... :P

Hvis I ved hvordan man ændre opløsningen uden at starte spiller, så slå venligst på tråden.

Og så lige et andet spørgsmål:
jeg downloadede denne Mod hvor man er Yoda i Singleplayer:
http://jediknight2.filefront.com/file/Singleplayer_Yoda_10;20862
Men den virker HAT! Når jeg starter spillet med det Mod så er det ikke Yoda, nej det er en stormtrop!!! En lille bitte yoda-størrelses stormtrop som snakker med Yoda stemme! Det er simpelthen for weird så håber I måske har haft samme problem og løst det.   

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
Ændre din skærmopløsning inden du går ind i spillet? Altså bare højreklik og så egenskaber... ellers kan man nok ikke ændre det uden at gå ind i spillet(Mit battlefront II har gjordt det samme og der hjalp det at gå ind under options inde i hovedmenuen og ændre det) :|

Desann

• Gæst
alle sammen^^
wvis i keder jer så prov at gå på ADS-arena en clan jeg er med i.
1. du skal kunne engelsk
2. IP adressen er 69.12.96.106:28070
3. de mapper vi brught er singltplayer-map , sithcouncilv2 , the academy v3 , jedicouncilGCX. ( jeg vil skrive wvis der kommer fler mapper.)
4. hjemmer sided er http://www.nex.dk (ledern er der fra (danmark) 8-))
5. ADS forumet er http://forumads-new.forumotion.com/
6. vi får snart lavet in ny sever med forcemod III på.
7. der er flere saber mod's på den.
så er der vhist ikk mer^^
Senest Redigeret: 10-07-2007, 12:03:18 af Desann

Desann

• Gæst
og. mit navn der i er =ADS='GM'Seph<SC>

joko

• Gæst
Hurra! Mit Academy virker! :lol: Eller rettere, Singleplayer virker, der var et eller andet galt med opløsningen i Multiplayer, så jeg rettede det men min skærm slukker nu hver gang jeg starter Multiplayer, og aner ikke hvordan jeg ændre opløsningen... :P

Hvis I ved hvordan man ændre opløsningen uden at starte spiller, så slå venligst på tråden.

Og så lige et andet spørgsmål:
jeg downloadede denne Mod hvor man er Yoda i Singleplayer:
http://jediknight2.filefront.com/file/Singleplayer_Yoda_10;20862
Men den virker HAT! Når jeg starter spillet med det Mod så er det ikke Yoda, nej det er en stormtrop!!! En lille bitte yoda-størrelses stormtrop som snakker med Yoda stemme! Det er simpelthen for weird så håber I måske har haft samme problem og løst det.   
Well mit beste råd er at du går ind i din lucas arts mappen så jedi knight jedi academy mappen og så tager du game data mappen åbner den derinde ligger jamp højre klik tryk egenskaber derefter tager du kombitabilitet og derinde laver du lidt om prøv dig frem
Senest Redigeret: 31-07-2007, 16:38:40 af joko

cdmikkel

• Gæst
det er måske lidt sent men anyway... da man står over for Rosh med si lyssværd efter man har sagt... "You Tried to kill me!" *tænder sit lyssværd* så siger kyle at man lige skal tænke sig om... så står der at man skal slukke sit lyssværd... hvad hvis man hakker den i ham er spillet så færdig eller skal man så prøve igen eller hva sker der... har tit tænkt over det... og det var ikke mit et jeg havde lånt...

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Spillet forsætter bare hvor du kommer på den mørke side, hvis du slår ham ihjel. Og hvis du lader ham leve, den lyse. Men altså det sidste er jo ikke en reel mulighed, da der er ingen tvivl om at alle vil hugge Rosh i stykker.

EdadTace

• Gæst
er der nogen det ved hvor man kan købe der billigt? har ikk kunne finde noget selv ud over demoen  :-(
Senest Redigeret: 27-01-2008, 19:59:40 af EdadTace

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
er der nogen det ved hvor man kan købe der billigt? har ikk kunne finde noget selv ud over demoen  :-(

hm gammelt spørgsmål men ja ja.

Hvis du ikke allerede har fundet det ville jeg forslå at bestille spillet via nettet. Det sælges vist ikke i butikkerne mere? Det kan være at du kan finde det på eBay eller Kelkoo. :)

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
du kan også kigge på www.edbpriser.dk tror jeg det er, der har en af mine venner købt det

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Der er noget jeg virkelig har undret mig over... hvad i al verden er de der grønne og orange kasser, som man kan trykke på så de siiger "bib" for nogle?!? De er over alt, og jeg trykker på dem, og der sker ingenting ud over at de siger "bib"...
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det er armor og liv du får af dem :-D det skulle de da gerne gøre,

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Aah, sådan... :lol: Nårhja, nu er jeg jo heller ikke kendt for at være den hurtigste speeder på havnen hvad angår coputerspil... :-P Takker. :-D
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **
Ved ike helt om jeg skal smide det her eller om det skal være en ny tråd…
hmm ANYWAYS
Jeg har personligt været til en messe for softdevs.
Hvor RavenSoft var med, snakke med en af gutter der fra og spurgt til Jedi Knight og han ville ikke komme med
en statment om hvor vidt der kom et nyt Jedi Knight.
Men de havde kontakt til LucasArt om et FP inden for StarWars generen
og her er det så at jeg personligt håber på en efterfølger til Academy eller noget i samme stil

The force is with me and I with it