skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Academy: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 28112 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Supreme Augen

• Gæst
Hvordan kommer man igennem, der hvor man skal bruge force speed i træningsbanen? Ved godt det er lidt newb, men  :lol:

NB: Overskrift rettet af redaktør

NB2: Lavet om til et bredere opslag, hvor man kan udveksle tips of tricks med andre medspillere [overskrift dermed rettet igen]. Hvis dette er problematis, så lad mig det vide. -Wookiee

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Det handler bare om at være hurtig. Og så hjælper det hvis du ruller ind til sidst.

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Supreme Augen

• Gæst
Hvordan ruller man  8)

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
når du løber fremad så tryk C og du triller/ruller frem ad :)

Supreme Augen

• Gæst
Takker  :)

Jeppe

• Jedi Mester
hvis der skulle være mere så bare send PB :D

Supreme Augen

• Gæst
Dav igen. Den der bane på Tatooine, (Den i de første 5 baner) Hvordan gennemfører man den? Den med Sand Crawleren. Og den med ormen?

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Den med ormen er ikke på Tatooine men man skal bare hoppe rundt og finde dele til sit skip
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Jeppe

• Jedi Mester
Du kan evt. smide granater! Så hopper den efter det, men mit tip er at bruge force speed

Supreme Augen

• Gæst
Okay, tak for oplysningen

SithLordAdamsen

• Gæst
det er faktisk lissom jorden er giftig... men den er virkelig irriterende den bane...

Wookiee

• Gæst
Du kan da bare springe den mission over. Man kan gå videre, når man har gennemført alle missioner minus en.

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Man kan også når ma nhar klaret en mission gå ud af spillet og ind igen og så kan man vælge den igen
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Supreme Augen

• Gæst
Citat fra: Darth Henrik
Man kan også når ma nhar klaret en mission gå ud af spillet og ind igen og så kan man vælge den igen
Ja undskyld, men hvorfor skulle man dog gøre det ? :P

Wookiee

• Gæst
Citér
Ja undskyld, men hvorfor skulle man dog gøre det ?

Hvis man synes, den er skidesjov, måske.

Nu vi er ved spørgsmålene: er det overhovedet muligt at dræbe den rancor, som man skal befri de der fanger fra, inden den æder dem? Jeg må indrømme, selvom jeg har frelst dem flere gange og således gennemført missionen, har jeg aldrig forsøgt at dræbe den.