skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LSMaker - Tips, spørgsmål og svar..

(Læst 21309 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Desann

• Gæst
det samme problem har jeg :cry:

Master Lukas

• Gæst
er der noget det hedder LSsound...HVOR

Darth Chfm

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Gå ind på LSmakers hjemmeside der er det.

Give yourself to the dark side!

Master Lukas

• Gæst
ja og det har jeg fundet nu og instaleret men..men...JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET:cry:

Desann

• Gæst
Master Lukas skrev:
ja og det har jeg fundet nu og instaleret men..men...JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET :cry:

jeg har selv prøvet det og det hvirker ikke :(

Darth Chfm

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Jeg har også prøvet mange gange men hver gang jeg eksporterer lyden bliver den forvrænget og lyden er ik engang på filmen.  :cry:

Give yourself to the dark side!

Desann

• Gæst
Darth Chfm skrev:
Jeg har også prøvet mange gange men hver gang jeg eksporterer lyden bliver den forvrænget og lyden er ik engang på filmen.

brug: windows movie maker :)  det bruger jeg.. jeg har sat saber sund på en musik vidio: linkin park :)  og den er blevet god!!!!!!

Master Lukas

• Gæst
nej men jeg kan slet ikke bruge det jeg kan ikke finde ud af det. er der en af jer der kan hjælpe mig

Desann

• Gæst
Master Lukas srkev:
Citér
nej men jeg kan slet ikke bruge det jeg kan ikke finde ud af det. er der en af jer der kan hjælpe mig

hvis det er lssund du taler om: det duer ikke (er noget bras) brug: windows movie maker  :)  det bruger jeg.. jeg har sat saber sund på en musik vidio: linkin park og den er blevet god!!!!!!

Master Lukas

• Gæst
hvor får du Sabersoundene fra :o

Master Lukas

• Gæst
hvor.....er det det der LS Text jeg skal bruge

Desann

• Gæst
under lssund. men det er heller ikke så godt

Master Lukas

• Gæst
im trying :roll: but i can't i can't. i Can't

Master Lukas

• Gæst
jeg har nu fundet nogle lyde men jeg kan ikke få dem ind i Movie Maker der står at de ikke understytter handlingen....det er noget skidt :evil: