skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GTA San Andreas

(Læst 14427 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Krusty

• Gæst
Hmm... Jeg kan nu stadig bedre lide Vice, end San Andreas... Har heller ikke spillet SA så meget som vice... Er nok mere knyttet til Vice! Elsker sgu det spil! Yay! Tommy! 8)

-Krusty :wink:

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Jeg kan personligt bedre lide VC som by. Den har bare noget charme over den som SA ikke har.

PS: Jumbo Jetten ligger i en stor hangar i las venturas airport.

M2L

• Gæst
Så prøv at spil GTA:SA lidt mere..

Det har en bedre grafik..

Hele 3 byer..

Du kan cykle..

Flyve fly ordenligt og så springe ud og bruge faldskærm..

Der er så mange muligheder..

PRØV DET!

Krusty

• Gæst
Citat fra: M2L_Skywalker
Så prøv at spil GTA:SA lidt mere..

Det har en bedre grafik..

Hele 3 byer..

Du kan cykle..

Flyve fly ordenligt og så springe ud og bruge faldskærm..

Der er så mange muligheder..

PRØV DET!

Yay! Cykle! Det er sgu det bedste!  :wink:

Spillede det faktisk lidt i dag! Blev ret hurtigt træt af det... Bliver aldrig træt af Vice...  :? .... Jeg må ta' mig sammen!!  :P

-Krusty 8)

M2L

• Gæst
Ja så må der være noget galt :D

Jedi Master Hugomand

• Gæst
M2L, jeg købte SA på udgivelses dagen til PS2, og jeg har spillet det konstant derfra til marts måned, så tro mig, jeg holder fast med mine ord og jeg ved hvad jeg snakker om. VC har en charme som SA ikke har. Men det kan jo nok også være fordi at jeg ikke er så meget til rap, men mere til dejlig 80'ser musik  :P Men gameplayet i SA er naturligvis federe, og jeg drømmer om det ultimative GTA spil, hvor de sætter alle byerne sammen + at de udvider Libert City, da den burde være meget større!

M2L

• Gæst
Jeg er nu meget til rap må jeg sige...

Men det er jeg syntes der er fedt ved SA er det med bandekrige..

Og jeg syntes SA har en betydelig bedre Historie end i VC.. Sorry..

Men mit ønske GTA ville være et der foregår i år 2006.
I New York.
Detroit.
Eller i København (Hahaha)

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Hehe...

Jeg drømmer nu mere om et GTA der kommer til at foregå i 1920-1930 ca. Det kunne være vildt fedt! GTA3 var nutidigt, og det var ikke så godt, IMO. MEn det syntes jeg jo at det var dengang, men jeg elsker nu bare vice city  :D Og jeg hader at spille bandekrige på PS2, fordi at dine egne bandemedlemmer fatter hat! Det er så irriterende! Ved ikke om de er klogere på PC, men de er satme dumme på PS2!

Supreme Augen

• Gæst
hohohoh REVOLVERE!!! Det kunne være fedt!! LooL, og sådannogle sindsyge gamle mafia biler! Og.. MOLOTOV COCTAILS!! YEA!  :roll:

Det kunne være fedt med et gammeldags GTA, men det ville nu være federe med et 70'er gta! 70'erne, hippiernes år  8) Så være Tommy Vercetti, eller CJ som børn, okay T.V er nok i 20'erne i 70.... Men det går nok!  :twisted:

Nårh ja... Det fede i gtasa er:

MAN KAN KØRE UD PÅ LANDET! og sikke noget land!! Det er totalt godt lavet (har et hus på en lille "opstigning", der er udsigten helt vildt god, hvis man stiller sig op på taget om natten, så kan man se byen, og biler på veje nede ved "landet"

BAKKER! ENDELIGE ER DER BAKKER. Det er der ikke i WC... Der er en "kløft" i GTA3, som jeg UTROLIG godt kan lide at snipe fra! Elsker at snipe!.

At man kan svømme.

Flyve i rigtig mange trasporter (Men det kan man også i WC, der er jo mange slags helikoptere : Politi, CNN (Radio), Den almindelige, Vandflyveren, og så den helt lille almindelige) (I san andreas er der rigtig mange flyvetrasporter : JEt Jager, Helikopter, Kamp Helikopter, almindelig motor flyver, Jumbo (Som jeg hører), o.s.v

og maange ting andre, som jeg ik lige kan komme i tanke om.

Mikael

• Gæst
Citat fra: Jedi Master Hugomand
og jeg drømmer om det ultimative GTA spil, hvor de sætter alle byerne sammen + at de udvider Libert City, da den burde være meget større!

der er nogen som er igang med at lave en mod til SA der ser sådan ud :D den kommer engang til foråret siger de.. http://mods.moddb.com/5276/

og ja SA er bare bedre end VC, og i har glemt en af de vigtigste ting! at man kan "pimp my ride" ?!? det er da så fedt.. kører rundt i en stretch "limo" som er sort og har nitrous, guld fælge og hydralik. :D det kan man sgu ikk i VC :P

EDIT: og Liberty City behøver altså ikke være større. der er rigeligt plads når alle byerne kommer :)

Supreme Augen

• Gæst
Har du ret i... jeg kører rundt i en lækker dims (ligner en gammel cadillac) fuld med nitro, hydralik, aalt

M2L

• Gæst
Jeg kører rundt på den hurtigeste motorcykel..

Takket være Revan :D  :lol:  :)  :mrgreen:

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Jeg sagde ikke at jeg synes bedre om VC som spil, jeg synes bedre om vice city som en by! Gameplayet er jo meget federe i SA!!!  :D

Supreme Augen

• Gæst
Jeg syns noget bedre om SA banen :roll:

Mikael

• Gæst
så fik jeg osse lige taget et billede af min CJ (han ligner ikk så meget mer)

ps. min NRG-500 er costum made af mig til mig :D