skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GTA San Andreas

(Læst 14221 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikael

• Gæst
ja det er vildt sjovt at faldskærme :D ta en hydra flyv vildt højt op. og hop ud i faldskærm :D
Kan godt li Radio X :) de spiller Ozzy, Guns'n'Roses og Rage Against the machine :D

Supreme Augen

• Gæst
hihi, jaah, kamphelikopteren er også helt vildt fed, bare tag den og så SKYYD, der er uendelige missiler på, jeg syns også at det er rigtig fedt at flyve ned i vandet med en gammeldags flyver, og så dykke ned og se på den, det er mega fedt  8)

Supreme Augen

• Gæst
ELler tage en mejetærsker og lade som om man høster  :lol:

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Hehe, så høster man lige inde i byen  :twisted: LOL

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
har i prøvet at flyve i Jumbo Jet flyet så (Boeing 747) ?? jeg mener det er by to den står i i lufthavnen i en meget stor Hangar. Den kan komme enormt højt op og det er kanon fedt at hoppe ud med faldskærm fra den  :D
Darth Pingu Awakens

Mikael

• Gæst
man kan osse flyve mellem byerne. altså betale for det. og så mens man flyver oppe ud i faldskærm :D det er vildt sejt. ellers kan en hydra altså os flyve rimlig højt op :)

Krusty

• Gæst
Citat fra: Revan
man kan osse flyve mellem byerne. altså betale for det. og så mens man flyver oppe ud i faldskærm :D det er vildt sejt. ellers kan en hydra altså os flyve rimlig højt op :)

8O ... Okay, jeg kan hører at der er en hel del ting jeg er gået glip af, mens jeg har trillet rundt på min cykel!! :lol:

-Krusty

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
det er fedt at lade sin jumbo jet falde ned midt i byen så der blir totalt kaos  :twisted: mvuhaaaaaaaaaaaa
Darth Pingu Awakens

Supreme Augen

• Gæst
lool  :D har ik prøvet en jumbo  8O

M2L

• Gæst
Playback FM og Radio Los Santos er klart de bedste :D

M2L

• Gæst
Her er min CJ

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
GTA San Andreas er et super fedt spil.. Syntes specielt det er sejt fordi "verdenen"(Los Santos, blablabla) er så stort..

Men ærligt talt så var Vice City et flob.. De skide 80'ere.. :P

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Mikael

• Gæst
Vice City var da ikk noget flop? 8'erene holder da totalt? vice city er vildt fedt.. man kunne ikk engang kører motorcykel i GTA3 jo??

der kommer os lige et billed af min CJ i morgen 8) er ikk hjemme nu såeh.

Krusty

• Gæst
Nooo... Vice city, er sgu da det bedste af dem alle! Det synes jeg altså! :D

-Krusty :wink:

Mikael

• Gæst
det nok ikk det bedste... vil nu mene at SA er bedst.. men der efter kommer VC jo.. de er jo blevet bedre og bedre :D glæder mig godt nok meget til der engang kommer et GTA 4. :D