skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GTA San Andreas

(Læst 14080 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikael

• Gæst
Nogen der spiller GTA San Andreans? og hvad syns i om det?
syns selv det er vildt fedt. er dog ikke så glad for at flyve (spiller det på pc). har dog hørt at det er meget nemmere at flyve på PS2. :)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Jeg har gennemførtdet til Playstation 2 og der i det er heller ikke det letteste at flyve. ok helikopterne er ret nemme men flyene er en pain in the ass især det gamle krigs fly fra WW2 den er næsten umulig at styre men ellers synes jeg spillet er pisse fedt og serien blir bare bedre og bedre håber der kommer en mere ihvertfald
Darth Pingu Awakens

Svend_M

• Gæst
Jeg har også gennemført det til PS2, og jeg synes nu ikke at det er så svært at flyve igen... mit største problem var at kameravinklen nogengange f**ked fuldstændig!!

Mikael

• Gæst
ja det er osse sådan jeg har det med at flyve. tor helt sikkert der kommer et GTA4, prøv at se gta4.net :)

og ja, de bliver bare bedre og bedre. :D

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
på PS2 er det nemt at flyve.. men må give ret i at det der gamle fly er utrolig svært.. sad oppe den halve nat for at komme gennem de fly missioner:D men nu...  :cry:  vil min PS2 ikke mere.. den har sagt stop.. efter jeg(tror jeg nok) gik amok med Star Wars Episode 3 spillet.. den gider ikke spiller nogen spil..:( siger bare "disc read error"
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

Supreme Augen

• Gæst
Jeg syns at det er totalt let at flyve, i alle tranportmidler (Jetjagere, De gammeldags fly, jetpack, helikopter, Jager Helikopteren (Kalder den for Hell'sen da den er totalt vild) o.s.v o.s.v), har gennemført det 2-3 gange, da jeg fik det lige efter at det udkom... Det er stadig meget fedt  :wink:  Spiller det bare ik så meget mere da det er ved at blive kedeligt

M2L

• Gæst
Jeg har det også svært ved at flyve.

Men at skyde nogen er det nemmeste!

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Der er nok mange der er uenige med mig, men GTA skal spille på PS2 !!!  :D Det er helt klart der at styringen er bedst, og da grafikken ikke er meget bedre på PC gør det knap nok nogen forskel.  Jeg er GTA freak, jeg har spillet alle GTA'er, og de bliver bare bedre og bedre!!!

Güntermann

• Gæst
Jeg er ikke ligefrem den aller bedste til det - men det er da sjovt, at cykle på sin cykel, og hjælpe gamle damer over vejen  :wink: (Tager min machinegun frem, og gennemskyder den nærmeste mand)

M2L

• Gæst
Citat fra: Jedi Master Hugomand
Der er nok mange der er uenige med mig, men GTA skal spille på PS2 !!!  :D Det er helt klart der at styringen er bedst, og da grafikken ikke er meget bedre på PC gør det knap nok nogen forskel.  Jeg er GTA freak, jeg har spillet alle GTA'er, og de bliver bare bedre og bedre!!!

Jeg syntes nu GTA er MEGET sjovere på PC end PS2.

Du har også Usertrack på PC.
Altså du kan tage musik fra computeren i din bils radio.

Der er så mange ting der gør PC-versionen federe..

Syntes jeg!

Svend_M

• Gæst
nu spillede jeg det på PS2, men jeg gennemførte Vice City på PC, og jeg brugte ikke Usertracks... for hvis man høre deres radio så er der altså nogle rart gode/sjove ting imellem!!

men det er jo smag og behag!

Mikael

• Gæst
syns ikk usertracks er den største fordel ved pc.. syns derimod at mods er klart der fedeste ved at spille på pc. (og det gælder faktisk alle spil)
det er så sejt når man kan downloade mods til sine spil :) der er f.eks noget som hedder Grand Theft Ultra. det er stadig kun igang med at blive lavet. Og man kan heller ikk downloade nyt tøj / nye biler til PS 2. derfor holder PC altid mere end PS2 (og Xbox for skyld)

Krusty

• Gæst
Uh... Jeg elsker GTA... Spiller også på PS2... Optimalt! I San Andreas ynder jeg nu mest at cykle!! :lol: Elsker musikken i radioen! Især i GTA3 og Vice city! Flashback, og Flash FM! YAY! :D

-Krusty

Mikael

• Gæst
den bedste radio kanal er er Double Cleff fra GTA3  8)  heh. Opera. og klassisk :D

Supreme Augen

• Gæst
hehe jeg kan nu bedst lide wildstyle, og Emotion 98,3 eller noget i den stil (Vicecity). Syns egentlig at det er noget bedre til playstation, da det er (MEGET) nemmere at styre der, og ja jeg kan også lide S.A radio. Det fedeste er nok at springe ud med faldskærm  :lol: DET er fedt