skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Knights of the Old Republic: Spørgsmål, svar, tricks og tips

(Læst 53433 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Stizzle

• Gæst
Hey alle sammen :-D Jeg er helt ny her, og vil gerne starte med at sige at det her er jo en noget så genial hjemmeside.. trist for mig at jeg først har opdaget den nu :cry: Nå men jeg har et problem med kotor 1 som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med.. spillet køre uden nogen problemer når jeg spiller.. lige indtil der kommer de der minifilm, for så hopper den ud i windows :? kan det være fordi jeg har windows vista. for min comp kan godt trække spillet  :?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg er ikke videre computer ekspert på det område, men jeg tror det er fordi du har Vista. Spillet er jo programmeret i en tid, hvor XP var nyt og Vista måske var en tanke i Microsofts hoveder.

Lige som med, at gamle spil fra '90erne ikke så godt kan køre på computere med XP eller Vista eller andet.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
hmm umiddelbart vil jeg måske tro Jaina har ret, men det kan måske også være din Video opsætning af en eller anden grund, men siden du har Vista går jeg ud fra du har en helt ny computer :)

så umiddelbart vil jeg tro det samme som Jaina, jeg har ikke rigtig forstand på computer men det lyder ihvertfald meget sansynligt.

og en anden ting....rigtig velkommen til Skywalker.dk :) håber du vil trives her inde.
Darth Pingu Awakens

Darth Arin

• Føler Kraften
  • *
Jeg har hatt samme problemet, den virker nok ikke i vista. Byttet til en pc med xp og da virket det helt fint..

Darth Doomios

• Gæst
Jeg har Vista og det kører helt fint ved mig.
Bare ikke 2eren den gider ikke :(

Chrash Luran

• Gæst
KOTOR 1 & 2 virker helt fint ved mig. Jeg bruger Vista Ultimate 64-bit

Darth Doomios

• Gæst
Jeg har et problem i KOTOR 1..
Jeg er kommet til Dantooine og er blevet Jedi Sentinel. Min Char er mest dark side.
Jeg skal ind og undersøge de der grotter men jeg mangler nogle Med kits og jeg kan ingen Merchant finde der sælger dem på Dantooine :(
Håber i vil hjælpe.

Jedi Knight of Den

• Gæst
Med kits? Hvilke? Skal man bruge det?

Darth Doomios

• Gæst
Jeg mente Medic Kits jeg døde altid af de katte/bjørne men har fundet ud af det nu :P

THX 1138

• Gæst
Hey alle sammen :-D Jeg er helt ny her, og vil gerne starte med at sige at det her er jo en noget så genial hjemmeside.. trist for mig at jeg først har opdaget den nu :cry: Nå men jeg har et problem med kotor 1 som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med.. spillet køre uden nogen problemer når jeg spiller.. lige indtil der kommer de der minifilm, for så hopper den ud i windows :? kan det være fordi jeg har windows vista. for min comp kan godt trække spillet  :?

jeg har KOTOR 1 og 2 på vista basic. dit problem med minifilmene kan løses ved at trykke på skrivebords ikonet, deefter gå ind på configure, og så trykke disable movies, så skulle det virke :mrgreen:

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Hej, jeg har lige brug for hjælp.

Jeg har spillet KOTOR en del gange, og nu er jeg så begyndt forfra igen. På planeten Manann, skal man undersøge om Bindo´s ven, har begået det der mord. Man får at vide at man skal finde beviser både hos Republich embassy og inde i sith basen. Men jeg har aldrig kunne finde beviser i sith basen. Er der nogen der kan hjælpe? :-)
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Her er der en side hvor du faktisk kan se det og alt det andet, hvis du er i tvivl http://www.gamebanshee.com/starwarskotor/locations/manaansithbase.php

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Ok. Mange tak :-)
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Meetle

• Padawan
  • **
Til dem der ikke ejer Kotor, så kan det købes til 17,- frem til i aften klokken 19:00 på STEAM.

http://store.steampowered.com/app/32370/

8-)
If pollution grows! - Children won't!