skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Knights of the Old Republic: Spørgsmål, svar, tricks og tips

(Læst 53901 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThunderBird12

• Gæst
hvordan kæmper man mod/med sine "kammerater"?? ku godt bruge lidt hjælp.. har spillet spillet for lang tid siden men viste ikke alle kunne blive jedis..??!  :(  sååå... måske der var nogen der kunne hjælpe? måske fortællle hvordan man gør? forstår man ska kæmpe med dem? og hvordan gøres dette? pzl help... ka godt være jeg spørger lidt dumt :?

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Først og fremmest, hvilket et af de to spil snakker du om? I KOTOR II kan du træne nogle af dine party members op som jedi, og du kan duellere mod handmaiden.

ThunderBird12

• Gæst
hmm... det er ved at være lang tid siden jeg gennemførte KOTOR II.. så nu har jeg fået fingrene i 1'eren. sååå.. først og fremmest ville jeg gerne vide hvad of hvordan det ka lade sig gøre i 1'eren? Og hvis det er meget bedre i KOTOR II ville jeg da også meget gerne ha lidt hjælp der og så hive spillet frem igen :wink:

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Jeg forstår vist ikke lige dit spørgsmål`?  :?

ThunderBird12

• Gæst
hovsa :?  det jeg mente er om du ku fortælle mig hvordan og hvad der ska gøres for at de andre ka blive jedi's? i KOTOR I.. og måske hvis du sys det virker meget federe i KOTOR II ka du jo li gi et tip med omkring det os. så må jeg jo bare finde det frem igen om nødvendigt;) hehe :wink:

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Du kan ikke træne alle til jedi's i KOTOR I.

ThunderBird12

• Gæst
okay... øv! :cry: nå men hvem kan så og hvem kan ikke? kan carth og mission fx? og i KOTOR II er der der nogen der ikke kan blive til jedis?

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Carth og mission kan ikke blive jedi.

Hanharr, Mandalore og droiderne kan ikke blive jedi i KOTOR II.

ThunderBird12

• Gæst
okay tak for hjælpen så... de eneste jeg havde som jedis i KOTOR II var visas mig selv og kreia... men det er måske os kun meningen? og mht. træls carth ikk kan! :cry: sys han er en meget "god" person.. ka ikk li finde en beskrivelse :wink:

Lord Vader

• Gæst
hvor finder jeg en lens til mit lightsaber, i Kotor 2???

bao-dur siger at jeg kun mangler en lens men jeg kan ikke finde den??

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Det kommer an på hvilken planet du er på.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Lord Vader

• Gæst
er på dantonnie

Güntermann

• Gæst
Den kommer - bare vent :)

ThunderBird12

• Gæst
yup! holder med günter! det kommer :)  hehe.. bare vent... det er altdi sjovest selv at finde uda af... ooog... du ka ikk undgå at få en;) hehe.. good luck!

Lord Vader

• Gæst
nej har været i jedi enclave