skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Knights of the Old Republic: Spørgsmål, svar, tricks og tips

(Læst 55296 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikael

• Gæst
ahhh. kan høre på det hele at jeg skal i gennem det en gang mere :)

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Så man skal have meget influence med Kreia for at få Handmaiden til at blive jedi...  :| Det er jo latterligt, at handmaiden er så svær at træne op som jedi synes jeg! Arhg fFs det er frustrerende  :x

Mikael

• Gæst
skal man osse ha influence med kreia :O det da tåbeligt.. hmm.. må hellere komme igang når jeg nu kommer hjem . :)

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Man behøver ikke have influence med Kreia. Efter man har trænet med Handmaiden en gang og snakker med Kreia siger hun " you are spending time with the servant of Atris." og så foræller hun at Handmaidens mor er Jedi.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Mikael

• Gæst
det vil jeg prøve :D har aldrig fået den historie.. gider ikk rigtig snakke med kreia.. men det kan jeg høre at jeg hellere må noget mere såeh.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Det er da utrolig vigtigt at få snakket en masse med Kreia, IMO! Hun fortæller dig mange ting, og hun fortæller også historien om da hun trænede Revan, hvis du har nok influence.

SithLordAdamsen

• Gæst
LOL ja men hun er ikke lige min kop te ;)

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Nej hun er godt nok en gammel kælling, men det er en anden sag  :lol:

Güntermann

• Gæst
Kreia er meget klog - dog hader jeg hende. Enten er man for ond, eller for god  :evil:  :P

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Ja, hun stiller hele tiden spørsmål om hvad jeg gør selvom jeg hele tiden lader hende blive på skibet.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg har heller ik snakket ret meget med hende men kan også høre jeg skal prøve spillet igen men hun er bare så pisse frustrende og høre på at man hat lyst til at proppe sin lightsaber ned i halsen på hende....i tændt tilstand vel og mærket he he  :twisted: jeg hader virkelig den gamle rynke røv LOL
Darth Pingu Awakens

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Man skal bare give hende ubruelige feats og force powers som man ikke kan bruge så er hun ikke så svær.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Nå ja god ide  :D .

Jeg vil lige give et tip om hvordan man kan klare Darth Malak mega nemt  :wink:

De eneste ting du skal bruge er, force heal, force speed og force storm :twisted:  

Lige så snart i går igang skal du måskelige slå på ham lidt. Så har ud besejret ham en gang, og så begynder han at draine life fra de der døde jedi's. Så bruge du force speed og render rundt og smadrer dem. Når du har gjort det, skal du selvfølgelig besejre Malak. Han er temmelig sindsyg, så jeg vil foreslå at du løber væk fra ham, og bruger force storm på ham en gang imellem. Det bliver du bare ved med  :) Det kan godt være at det tager lang tid og er lidt snyd, men det er godt for dem som gerne vil have ting overstået hurtigt  :wink:

Güntermann

• Gæst
Haha. Hvem fortalte Hugomand om det?  :wink:  :P

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Güntermann
Haha. Hvem fortalte Hugomand om det?  :wink:  :P

Sorry det glemte jeg lige at sige  :wink:

Güntermann udviklede egentlig denne her metode først, det var bare lige mig der havde glemt det  :oops:  :oops: