skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Knights of the Old Republic: Spørgsmål, svar, tricks og tips

(Læst 55279 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
I den her tråd kan du skrive hvis du har brug for hjælp et sted i KOTOR :)

----

Jeg kom til at tænke på, undskyld hvis jeg spørger dumt, men kan alle "organiske" party members i KOTOR II trænes op som jedi/sith? Eller er det kun nogle få af dem?

PS: Handmaiden er skide svær at få overbevist til at blive sith, kan nogen give mig nogle tips her også?

På forhånd tak  :P

[lavet om til opslag, hvor man kan udveksle tips og råd med andre medspillere af Knights of the Old Republic-serien; hvis dette er problematisk, så sig til -Wookiee]

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Mandalore og Hanharr kan ikke blive Jedi
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Okay tak for infoen  :D

Det kunne nu ellers være fedt med en Wookiee jedi på holdet  :D

Darth Henrik

• Padawan
  • **
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Mikael

• Gæst
Citat fra: Darth Henrik
Mandalore og Hanharr kan ikke blive Jedi

jeg fandt et mod hvor man kan få hanharr til at være jedi :D det var lidt sejt :)

SithLordAdamsen

• Gæst
skal man være master/lord for at træne de andre til Jedies??

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: SithLordAdamsen
skal man være master/lord for at træne de andre til Jedies??

Nej, det var jeg ikke med Bao-Dur det jeg kunne træne ham op. Du skal bare have en del influence på dem tror jeg.

Men lige nu prøver jeg at få Handmaiden trænet op som sith og det er dælme svært! Hun vil ikke bryde den ed hun lagde til Atris, så det er satme svært at få hende trænet op som jedi!

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Handmaiden er da en af de letteste. det er bare at træne med hende 3 gange

Güntermann

• Gæst
Det er Mira, Handmaiden, Bao-Dur, Atton og Disciple jeg mener, der kan blive jedis/siths :)

Attons er nok den bedste - hans historie er meget god :)

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Darth Henrik
Handmaiden er da en af de letteste. det er bare at træne med hende 3 gange

Lol, er det rigtigt! Doh, jeg har kun trænet med hende 2 gange  :P Doh!

*Slår mig selv i hovedet mange gange*

Lol  :lol:

SithLordAdamsen

• Gæst
hmm jeg bankede hende tre gange også skete der ikke noget jeg fandt aldrig ud af at de der kunne blive jedis... så skal spillet hvis spilles igen...

Güntermann

• Gæst
Du skal også spørge om hendes mor.... tror jeg nok :)

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Güntermann
Du skal også spørge om hendes mor.... tror jeg nok :)

Det er ikke nok. Jeg har både besejret hende og spurgt om hendes mor, men hun vil stadig ikke blive Jedi.

Mikael

• Gæst
det samme her? og jeg havde vildt meget influence på hende.. hun sagde noget i retningen af "perhaps i will follow your teachings" eller så noget. og så kom jeg til sidste planet?.. :(.. det jo ikk så fedt. at hun blir jedi når man ikk kan bruge hende mere.

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Man skal også snakke med Kreia om hendes mor