skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

4000 BBY

(Læst 6517 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Roman

• Gæst
Jeg har lige fået en sending "tales of the jedi" fra faraos her idag!! så de har altså fået nogle titler hjem selvom de ikke bliver trykt længere!!

Bare så i ved det hvis i skulle være interreseret!!

-=Pesetos=-

• Gæst
Jeg har lige købt "Knights of The Old Republic" og The Sith War" de havde desværre ikke "Dark Lords of The Sith" men den skulle komme på lager igen  ca. om en måned

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: -=Pesetos=-
Jeg har lige købt "Knights of The Old Republic" og The Sith War" de havde desværre ikke "Dark Lords of The Sith" men den skulle komme på lager igen  ca. om en måned

Den var der i forgårs 8O
"Do or do not - There is no try"

-=Pesetos=-

• Gæst
Det undre mig for han sagde den ikke havde været på lager i et stykke tid :S

Darth Roman

• Gæst
Citat fra: thomaz

Den var der i forgårs 8O

Det tror jeg ikke!! for jeg bestilte den for en måned siden! og der skulle han have den hjem først! og nu siger han igen at fer går en måned, men jeg tror ikke den kan skaffes!

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: Darth Roman
Citat fra: thomaz

Den var der i forgårs 8O

Det tror jeg ikke!! for jeg bestilte den for en måned siden! og der skulle han have den hjem først! og nu siger han igen at fer går en måned, men jeg tror ikke den kan skaffes!

Nå, men de stod der altså. Sammen med de andre.

Tilbage til emnet.
"Do or do not - There is no try"

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
Ja, tilbage til emnet  :wink:

Der er ikke lavet nogle Old republic bøger... Endnu.

Der skulle komme en i 2006, mener jeg. Titlen på den er ikke annonceret endnu, men den foregår 1000 år BBY.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor