skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Revenge of the Sith På Mobil

(Læst 5945 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jedi Knight of Den

• Gæst
Ingen af delene virker... :-(

Daniel-Skywalker

• Gæst
har ik set man kan få det men ret fedt egentligt :-) du kan også få et spil med yoda det har jeg på min det er lidt underligt godtnok he he :-).........for at få yoda spillet skal i skrive

US G YODA og sende det til 1208 men BEMÆRK VENLIGST det koster 30 kroner at hente det.........så skulle der vidst ik være tvivl om det

det koster altså 50 kr

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
har ik set man kan få det men ret fedt egentligt :-) du kan også få et spil med yoda det har jeg på min det er lidt underligt godtnok he he :-).........for at få yoda spillet skal i skrive

US G YODA og sende det til 1208 men BEMÆRK VENLIGST det koster 30 kroner at hente det.........så skulle der vidst ik være tvivl om det

det koster altså 50 kr

Det går an på hvor stort spillet er. Jeg gav kun 30 kroner for mit Splinter Cell pandora Tomorrow. Men har et tennis spil på den som koster 50. Men det lå på mobilen i forvejen.

Daniel-Skywalker

• Gæst

det koster altså 50 kr

Det går an på hvor stort spillet er. Jeg gav kun 30 kroner for mit Splinter Cell pandora Tomorrow. Men har et tennis spil på den som koster 50. Men det lå på mobilen i forvejen.

jae mener yoda spillet

RISE LORD VADER

• Gæst
Har revenge of the sith spillet og et spil hvor man kan stille Yoda en masse spørgsmål. Ask Yoda hedder det, ved ikke om det er det i har snakket om??? I ROTS kan jeg heller ikke komme længere end til Anakin .. Nogen der har klaret ham? By the way, der står noget om nogen koder man kan indtaste .. Nogen der har en?

www.ringetoner.dk har de også mange starwars spil .. I skal passe på med at bruge jamba .. Har engang set noget i tv avisen med at når man købte et spil betalte man ekstra som man så skulle bruge på spil også, og at den automatisk gjorde det hver måned indtil man afmeldte det ..