skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Revenge of the Sith På Mobil

(Læst 5823 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Master_Yoda

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Jeg tænkte på om der er nogen af jer der har Revenge of the Sith til mobil? Jeg plejer næsten aldrig at bruge mobiltelefonen, men da jeg for et par dage siden købte Revenge of the Sith til den, har jeg dog brugt den lidt mere.
Er der nogen af jer der har det, og hvad synes i om det? Jeg synes at det i starten er utrolig nemt, men når man så skal kæmpe mod Anakin, kan jeg bare slet ikke finde ud af det.
Kan man desuden finde flere Star Wars spil til mobil? Jeg har bl.a. set man kan få Republic Commando til mobilen til August.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
har ik set man kan få det men ret fedt egentligt :-) du kan også få et spil med yoda det har jeg på min det er lidt underligt godtnok he he :-).........for at få yoda spillet skal i skrive

US G YODA og sende det til 1208 men BEMÆRK VENLIGST det koster 30 kroner at hente det.........så skulle der vidst ik være tvivl om det
Darth Pingu Awakens

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
har godt hørt om både ROTS og yoda til mobil, men da jeg ikke har en mobil der kan trække ROTS er det lidt træls....! :(

miss Yoda

• Gæst
kewl! noget underholdning til de kedeligeste timer i klassen   :D
har i muligvis nogen links til de spil???

sithlord2700

• Gæst
er der en hjemmeside hvor der står lidt om spillet og hvilke mobiler der kan trække det?

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Jeg kan ikke helt huske hvor jeg fik det henne. Skal nok lede efter det.

sithlord2700

• Gæst
Citat fra: Master_Yoda
Jeg kan ikke helt huske hvor jeg fik det henne. Skal nok lede efter det.

tak... vil gerne have det, men skal lige være sikker på jeg kan spille det først...

TK-41

• Gæst
Der er kommet 11 mobilspil i det hele, men der er mange af dem jeg ikke kan finde herhjemme. Dem jeg har fundet er:
Star Wars Battlefront Mobile
Star Wars Revenge of the Sith mobile
Star Wars Republic Commando: Order 66
Star Wars Grievous Getaway
Star Wars Battle for the Republic
Star Wars Ask Yoda
Star Wars Battle Above Coruscant
Star Wars Jedi Arena
Star Wars Lightsaber Combat
Star Wars Puzzle Blaster
Star Wars Trivia

Jeg har fundet Revenge, Puzzle Blaster og Ask Yoda herhjemme, og de kan fåes på: http://www.javaspil.dk/mobilspil.asp?category=22&phone=
Det kan godt være at jeg havde valgt min N-Gage da jeg fandt det, så I skal lige tjekke hvis I vil købe nogen.
Grunden til at jeg kan dem alle sammen er at jeg er ved at skrive en nyhed om dem på star-wars.dk, og så fandt jeg dem på GameSpot.
Hvis der er nogen der finder andre end de tre herhjemme må de godt lige skrive eller sende en mail.

C-3PX

• Gæst
man skal have Wap form at bruge spillende koster Wap noget

Mace_windu

• Gæst
www.jamba.dk er der 3 starwars spil til mobilen

Jedi Knight of Den

• Gæst
Jeg har hentet ROTS til mobilen (Motorola A1000), men jeg kan ikke se hele skærmen, så det virker ikke helt.... Det er virkelig surt, da jeg glædede mig sådan, og også lidt fordi jeg har betalt 50,- for det. :cry:

Kender nogen, i det hele taget nogen spil, der virker til den model?

joko

• Gæst
du kan klikke på den modsatte tast af spil-tasten og så skærm størelse

ny hjemmeside http://tremobil.inpoc.dk/inpoc/product/pc/mobilegames.vsp?seachCode=star+wars det kan være den kun virker på mobil

Jedi Knight of Den

• Gæst
Jeg slet ikke styre den...
linket virker heller ikke. :roll:

joko

• Gæst
prøv at skrive det på mobiln bare glem det sidste af url en