skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Outcast: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 23379 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

General Grievous

• Gæst
Har gennem ført spillet :D Men i har ret man sidder fast rigtigt mange steder :D

Wookiee

• Gæst
JEg har også gennemført Outcast, Academy, og Jedi Knight et par gange. Jeg har ikke fået gennemført Mysteries endnu.

De er generelt rigtigt fede spil synes jeg. De kunne være fedt, hvis et eventuelt nyt spil bibeholdte action- og puzzledelene, men fik et lille ekstra twist af RPG.

SithLordAdamsen

• Gæst
ærgerligt der ikk er så mange puzzles i KOTOR

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
hvordan klare jeg den med force power push..hvor man skal få nogen ting til at passe..kan ikk finde ud af det og har siddet i snart 2 måneder og kan ikk komme videre

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
De tegn der er på gulvet skal du få til at passe med dem på væggene.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
ja det ved jeg ..men kan ikk..hver gang jeg prøver kan de ikk passe..og det kan de heller ikk for de passer ikk sammen..da den ene af dem eller flere af dem er på dne anden side af stenen

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Du skal ikke skubbe til alle, nogen passer til at starte med.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
skal jeg kun skubbe dem med den side der passer til væggen

Darth Henrik

• Padawan
  • **

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
og når jeg har gjort det hvad så..har lige skubbet alle sammen som passer til væggen..

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Dem der passer til dem på væggen skal være i midten

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
nu er jeg kommet der til hvor man er inde på en skralde plads..og kan ikk komme videre

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Har du været inde i baren?

Wookiee

• Gæst
Man starter da inde i baren, gør man ikke?

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
jo det gør man..det er der man starter..altså efter du har fundet dit lyssværd