skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Outcast: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 24004 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Ja, så er der en vogn du skal push'e til.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
ja og det er gjort..jeg ansøger lig epå msn..så går dte også hurtigere at snakke,,mikkelnissen@hotmail.com

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
:?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

Wookiee

• Gæst
Citat fra: the Marster
:?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

Jeg kan godt se meningen med det, men det lægger sig nu alligevel meget tæt op af at være noget, som nogle redaktører/admins ville give di skældud for.

(mere deplomatisk kan det vel ikke blive :-) )

Desann

• Gæst
hvis i gerne vil snyde lit så gå ind på: snyd.dk (uden www) :wink:

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Jeg har kigget på en masse skins til Outcast, og jeg må sige at jeg har fundet nogle gode nogen.. Hvis man skulle være træt af at se på Kyle's gamle, grimme fløjlstrøje, så er der skam gode nyheder til dig..

Du kan f.eks. spille som Darth Maul?

Der er mange muligheder..

//Eeth

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

ZamiJaster

• Gæst
når du har gennemført spillet på den sværeste og går in og spiller på servere vil du lægge mærke til vhor overdrevne gode de er der inde(jeg er dobbelt so god.. eller var engang)

det eneste du skal gøre er at treane måske finde en clan bliv medlem

noglke RP claner er mega seje med egne maps og sådan og regler og nogle med storylines .. bare et tip giv ik op bare bliv ved og stjæl teknikerne !! i forhold til hvor mange normale slag man kunne kan du hurtig lave flere tusind nye med kombinationer, hop og crouch/roll

-Master Shan-  3rd place of the World Championship sponsord by ravensoft.     meget stolt   :D

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
når man kommet til sårn et spejl, så ser man desann bag ved sig, også kan man se et lille skygge, men hvor skal man gå hen når man er kommet der til ???

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
du går tilbage til der hvor du kom fra og går så tilhøjre (med ryggen til spejlet) så følger du gangen, der ender med en flammeafspæring. For at komme forbi der skal du ødelægge en vandrør, der sidder i loftet. det kan du gøre ved hjælp af fx lightning, lightsaber eller en blaster. så slukker ilden og du er videre  :D  (vil ikke skrive hvad du skal senere, da jeg tror det er sjovere at opdage selv) god fornøjelse  :wink: )

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Supreme Augen

• Gæst
Citat fra: Desann
hvis i gerne vil snyde lit så gå ind på: snyd.dk (uden www) :wink:

Hvis i gerne vil snyde endnu mere, så gå ind på IGN.com med eller uden www .

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
  • Mandalorian All the way Baby..
eller endnu mere GR.BOLT.COM (uden www.)

I have some Medicine for you here. there are two ways to treat you. first Antibiotic and Bacta tank for a few days.. 25000 credits.. or single shot from my blaster 1200 credits.. the Question is only.. How much pain are you in?
 - Dr. Jast..

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
[Slettet] I denne post plabrede jeg løs om nogle skins ændringer til SP, de ligger nu med links på side 5. :)
Senest Redigeret: 11-05-2007, 19:11:21 af Nieal Buode

Darth Matata

• Wonderful Wizard of Oz
  • Jedi Mester
  • Jeg har et badekar...
eh ja og det gjorde du hvordan? :?

When people don't laugh at our jokes I don't think of it as a "you had to be there" thing but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Download bare nogle andre skins og læg dem ind i mappen med Singleplayer modelerne i!  :wink: Ganske let!

cdmikkel

• Gæst
hvor downloader man alle de der skins?