skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Outcast: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 23254 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
men kan i hjælpe mig..kan ik komm evidere..er i den der skraldebane

Darth Henrik

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Du skal hoppe op i en af affaldskværnerne.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Wookiee

• Gæst
Og skynde dig at spæne igennen den.... med mindre du vil disintegreres

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
ja det har jeg gjort og så når jeg er over på den anden side..hva så..heh..så er jeg inde i et stort rum og skal hoppe rundt..eller ryger jeg ned bliver jeg meget mast når jeg ryger ned

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Du skal op i det hjørne der er længst væk, tror jeg
, det er lang tid siden jeg har spillet det.
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
okay..der er vist en dør

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
men hvad gør jeg så..vil bare klare det..og har læst en walktroug men forstår den ikk..

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Jeg tror man skal  force pull'e en vogn og så tager man ud igen til affaldskværnerne og der er en dør man skal ind ad og så force push'e en vogn.

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
det ved jeg..men det hjælper ikk

Wookiee

• Gæst
Er du sikker på, at du er ved den rette affaldskværn så?

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
ja..hehe..men når jeg flytter dem så komme rjeg ind i et rum og så eer der en gang også komme rjeg tilbage

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Har du været inde og pull'e vognen?

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
ja og kom ind i et rum hvor jeg kunn etrykk epå en knap og den dør jeg kom ind ad lukkede

Darth Henrik

• Padawan
  • **
Har du hevet en kasse ud så du kan komme ind i en gang?

Ki-Adi-Mundi

• Gæst
ja det tror jeg..var det sårn en gang hvor man skull edukke sig for at komme igenem