skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Outcast: Spørgsmål, svar, tips og tricks

(Læst 22781 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Master_Yoda

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Nu har jeg endelig fået hvervet mig et SW spil. JK2:Jedi Outcast (Det var billigt, så det gør jo ikke noget det ikke er det nyeste JK).
Men allerede få minutter inde i spillet, kan jeg ikke finde ud af det. Altså, få minutter inde i spillet prøver Jan at åbne en dør, men hun kan ikke. Så siger Kyle han vil prøve at finde en vej ind. Men det kan jeg bare ikke finde ud af. Nogen der kan hjælpe lidt?

['Opgraderet' til opslag, hvor spillere af Outcast kan udveksle spørgsmål, svar, tips og tricks -Wook]

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Hvorfor finder du ikke bare en walkthrough? Bare søg efter det på google.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Darth Henrik

• Padawan
  • **
til venstre for døren og så til højre igen der er ind dør  og et par stormtroopers og en imperial officer og en elevator. tag elevatoren og så er det lige der omkring
"Each year, the Rainforest is responsible for over three thousand deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over seven hundred things in the Rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late." South Park

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Jeg havde skam fundet elevatoren fra starten, men jeg ved ikke hvordan jeg tager den. Så det vil jeg lige rette mit spørgsmål til.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Du skal neden under elevatoren... Der kommer der en lille korridor du ska ind ad.

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Hm, det var så to forskellige svar. Jeg formoder kun et af svarene er det man rigtig skal gøre (Eller måske tager jeg fejl). Begge nogen jeg ikke ved hvordan skal udføres. Jeg ved hverken hvordan man kan tage elevatoren, eller hvordan man kommer nedenunder den.

Og lige et andet spørgsmål. Når jeg vil spille multiplayer, og vil vælge en server, kommer der slet ikke en eneste frem. Hvordan kan det være? Det kan da ikke passe der slet ikke er andre der spiller multiplayer?...

Güntermann

• Gæst
Jeg er også selv købt Outcast, dog er der altid en god ide: Kig altdi godt efter i spillet, og kig grundigt. Mange af puzzlerne er utrolig svære.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Master_Yoda
Og lige et andet spørgsmål. Når jeg vil spille multiplayer, og vil vælge en server, kommer der slet ikke en eneste frem. Hvordan kan det være? Det kan da ikke passe der slet ikke er andre der spiller multiplayer?...

Tjek hvilken "Source" du har valgt. Den skal stå på "internet" ikke "local". "Local" er jo LAN server, så dem er der nok ikke mange af medmindre du er til LAN party  :wink:

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Det hjalp at skifte til internet.. Tak!

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Master_Yoda
Det hjalp at skifte til internet.. Tak!

Hehe så lidt, men det var altså lidt ligesom:

"Åh nej, min toaster virker ikke!"

"Du har sikkert ikke proppet stikket i..."

"Ups, det havde du vist ret i  :oops: "

hehe  :lol:

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Ja, det kan du have ret i!  :lol:

Wookiee

• Gæst
Når man spiller et JK-spil, er det bedste altid at tage sig god tid til at undersøge omgivelserne grundigt. Meget grundigt.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Citat fra: Wookiee
Når man spiller et JK-spil, er det bedste altid at tage sig god tid til at undersøge omgivelserne grundigt. Meget grundigt.

Ja mega... Der i 3. bane, hvor man er midt i et meteor nedslag, der sad jeg i en HEL MÅNED hvor jeg ikke kunne komme videre! Så der skal dælme tænkes...

Güntermann

• Gæst
Hugomand: Jeg burde have klaret 3 bane, men kan ikke rigtig huske den episode. Jeg er selv kommet til der hvor Jan burde være, men sidder selv en smule fast i nogle elevatorer.

Wookiee

• Gæst
Citér
Ja mega... Der i 3. bane, hvor man er midt i et meteor nedslag, der sad jeg i en HEL MÅNED hvor jeg ikke kunne komme videre! Så der skal dælme tænkes...

Jeg synes heller ikke altid, at puzzlesne er lige logiske. Det er ikke så slemt i Outcast og Academy, men nogle af dem i Mysteries of the Sith er jo nærmest umulige at tænke sig frem til via logik.