skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

hvor mange har IV, V og VI på orginak video....!?

(Læst 5181 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

General Grievous

• Gæst
Det samme her. Den foretrækker jeg!

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Wino Forever
jeg blev også så glad da jeg fik den af min mormor fordi mine orginale var mere lydbånd....! :D
men jeg har også stadigvæk dem i blå cover....! :D

Jabba the Hut

• Gæst
Det er vel et must at man har de gamle originale film. Jeg har 4,5 & 6 uden danske undertekster, jeg har dem med danske undertekster og naturligvis special edition boksen, alle sammen på VHS. Og så har jeg dem selvfølgelig også på DVD

General Grievous

• Gæst
Okay okay, men jeg mener ikke at man behøver at have de orginale hvis man bedre kan lide de nyere, ik :wink:

gajda

• Gæst
Jeg ejer Special edition triologien på VHS.

miss Yoda

• Gæst
jeg har special edetion på vhs, og et år efter fik jeg dem på dvd... men jeg har aldrig set den helt originale udgave...
(hvilket irriterer mig gruuuuuusomt)  :twisted:

Bria Kenobi

• Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
Ja, jeg har dem. Fik dem af en kammerat der ikke gad at have dem mere, så har jeg dem hvor der er nye effekter, fra ca. 1996 eller 1997. 3 boxen på dvd, købte jeg for ikke så længe siden.
May the force be with you all!

Wookiee

• Gæst
Jeg har dem liggende.... et eller andet sted

Mads H

• Gæst
Jeg købte dem på VHS i '95 der blev reklameret med at det var "sidste gang" de kom på VHS, hvilket også var rigtigt, from a certain point of view, som Obi-Wan ville ha' sagt det da jo var SE-udgaverne der kom næste gang. SE har jeg også to box-sæt og også de "løse". Derudover har jeg OT i nogle engelske udgaver, uden dansk tekst....mand jeg er en rigtig samler(nørd):)

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Ellers er her et sted hvor man kan få to af de tre OT'ere på DVD.. Ikke SE-noget-som-helst...

Jeg har ikke selv prøvet at kontakte ejeren af siden, men de der er interesseret kan da prøve at høre om det..

http://hjem.get2net.dk/star-wars/DVD.htm
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Citat fra: Lienna
Ellers er her et sted hvor man kan få to af de tre OT'ere på DVD.. Ikke SE-noget-som-helst...

Jeg har ikke selv prøvet at kontakte ejeren af siden, men de der er interesseret kan da prøve at høre om det..

http://hjem.get2net.dk/star-wars/DVD.htm

Jamen jamen, det er jo min gamle ven Jacob Houmølle's side. Hasn har handlet med Star Wars merchandishe i årevis. Lidt dyr men pålidelig.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Mads H

• Gæst
Det ser ud til at være "bootlegs" fra østen et sted. Personligt ville jeg holde mig væk.

Wookiee

• Gæst
Ja, det ser unægteligt lidt skummelt ud.

Darth Tun

• Gæst
har de to speciel edition udgaver og a new hope original men jeg er kun 15 så jeg har ikke rigtig haft muglighed for at få dem øv

s-w

• Gæst
jeg venter med at købe nogen star wars film, til hele boxen kommer med bonus materiale, selvom det er svært at lade vær!!

jeg er kun 14 så har heller ikk rigtig haft mulighed for at købe de helt gamle, selvom det kunne være sejt at have dem i original blå cover