skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Rollespil

(Læst 21479 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Som Mara ganske rigtigt siger, så er det utrolig rodet at spille mere end to over msn, jeg er habil msn rollespiller og det har jeg været i et godt stykke tid nu, i samme om gang skal det jo så også siges at jeg har spillet  sw p and P siden jeg var helt lille med en ven(dog ikke D 20) jeg er forholdsvis ny i forum rollespil, men det skal da ikke stoppe mig i at jeg gerne vil veare med...

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Svend_M

• Gæst
Citat fra: MaraJade
Jeg vil gerne påpege, at jeg ikke er newbie inden for rollespilsgenren ;) Jeg har spillet NWN på rollespilsservere i....to år eller noget :D Men jeg har aldrig prøvet Pen and Paper før, så der er jeg totalt nybegynder :) Men jeg har altid godt kunnet tænke mig at prøve :)

Hehe... unskyld MJ...  :wink:
Jeg har læst jeres forum rollespil "skyggesiden"... og jeg kan godt se at du ikke er helt "uerfaren"...!! :D

Wookiee

• Gæst
Citér
Man kunne jo også gøre det super alternativt, og gøre det via msn?

Det er sjovere at moedes en gang imelem med en pose chips nogle colaer (eller en pose toerrede dadler og flasker Evian - hvis man er helsefreak) - det kan jeg da huske fra min tid som DoD'er.

Citér
Desuden er en stor del af Pen and Paper (så vidt jeg har forstået på min fætter i hvert fald) jo også det sociale samvær

Netop. Og det kunne da vaere en god maade at moede med nogle af de andre fra forummet paa.

Güntermann

• Gæst
Jeg ser det også helst hvor man mødtes. Jeg går jo selv til D&D (med Obi-Wan) og det er utroligt hyggeligt.

Men - jeg er bange for de afstande der ville komme imellem os. Vi bor jo forskellige steder i DK og i udlandet.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Well, hvis det kun er f.eks. en gang om måneden man mødes, så bør det vel sagtens kunne lade sig gøre? Toge er en glimrende opfindelse :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Jeg skal da ikke have noget imod at rejse til Koebenhavn engang imellem for at spille noget RPG.

Svend_M

• Gæst
Så må jeg indrømme at KBH er lidt for langt væk efter min smag...!!!

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Citér
Jeg skal da ikke have noget imod at rejse til Koebenhavn engang imellem for at spille noget RPG.

Jeg er helt enig..

Der er vist allerede grundlag for at starte en rpg-klub.. Så er det vel egentlig bare det mere praktiske etc der skal på plads??

Hvis det er, så er jeg i KBH ca hver anden uge, hos min søster (red. June) og jeg er sikker på at hun vil elske at vi kommer hos hende.. (Hvis I er interesseret så aftaler jeg det med hende.. Har PM'et hende om muligheden..) Hun bor i NordVest kvarteret - KBH!!

Skal det afholdes i Jylland, vil jeg godt lægge min egen lejlighed til.. Det er bare i Struer, nord for Holstebro..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Man kunne jo evt også skifte, så det f.eks. hver anden gang var i kbh og hver anden gang i Jylland? Det ville også aflaste værterne lidt mere, at det ikke var hver måned der skulle lægges hus til.
Jeg kan også sagtens lægge hus til i Jylland...bor godt nok lidt nordligt, men altså :D

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
MaraJade, det synes jeg er en god ide..

Så er det heller ikke de samme der skal betale for den *grumme* tur hver gang..
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

SithLordAdamsen

• Gæst
har spillet en del D&D star wars... men jeg advarer jer det spil er FYLDT med fejl... også er Jedis udødelige når de får deres lyssværd... den der kamp mellem Jango og obi wan ville være slut på 6 runder (36 sekunder) fordi at Jedis er så syge... det er synd da det gør det kedeligt for dem der gerne vil spille Soldiers....

Wookiee

• Gæst
Citér
den der kamp mellem Jango og obi wan ville være slut på 6 runder (36 sekunder) fordi at Jedis er så syge...

Det burde den vel også have været.

Anyways, det bedste ville måske være at veksle mellem Sjælland, Jylland og Fyn. Der skal også findes en, der vil påtage sig den rolle at være GM'er.

Wookiee

• Gæst
JEg genopliver lige traaden er.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
well, jeg er stadig med - stadig forudsat, at I vil have en Pen and Paper Newbie med :)

Xico Darkdust

• Gæst
hvis det her er i gang vil jeg godt være med hvis det ik er og det kommer igang vil jeg da os være med lol ^^ jeg har selv spillet star wars RPG både som GM og spiller men jeg syndes da ik jedis er for stærke (måske var det måden vi spilled på lol)

jeg kan os lægge nogle bøger til det hvis vi spiller D20 jeg har:

core rules
players guide
GM guide
space ships (er en fejl i den så der mangler nogen få fly :evil: )
coruscrant and the core planets...

plzz sig hvis det bliver til noget eller det er i gang !