skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Kit Fisto's Lightsaber

(Læst 6078 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikael

• Gæst
Hvordan virker hans lyssvær??!?!

er det ikke varmt eller hvad??

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Det er et helt specielt lavet lyssværd, Kit har fundet ud af at lave. Det kan bruges under vand og jo, det er varmt.
"Do or do not - There is no try"

Darth Sidious

• Gæst
Det er vist varmt og vandet i nærheden begynder at koge men det er vandtæt og kortslutter ikke  8)

Mikael

• Gæst
men altså hvis det er varmt så er det lige jeg spørger. hvor koger vandet så ikke?..?? man kan altså ikke varme vand så højt op uden at det koger.. og hvis man kan vil jeg gerne vide hvorden :/

Mikael

• Gæst
Citat fra: Darth Sidious
Det er vist varmt og vandet i nærheden begynder at koge men det er vandtæt og kortslutter ikke  8)

det koger ikke i den CW jeg har set?

thomaz

• Medlem af Jedi Rådet
Citat fra: Revan
men altså hvis det er varmt så er det lige jeg spørger. hvor koger vandet så ikke?..?? man kan altså ikke varme vand så højt op uden at det koger.. og hvis man kan vil jeg gerne vide hvorden :/

Nu skal der altså lidt mere varme til at koge et helt hav  8O .

Mht. til CW, så er det jo også kun en tegneserie :wink: . Det er jo ikke ligefrem noget du skal tænke stort over.

Mikael

• Gæst
[quote="thomaz] Nu skal der altså lidt mere varme til at koge et helt hav  8O .

Mht. til CW, så er det jo også kun en tegneserie :wink: . Det er jo ikke ligefrem noget du skal tænke stort over.[/quote]

jaaah ved godt der skal meget til at koge et helt hav 8O men hvis vandet omkring bladet ikk skulle koge?.. så skulle bladet køle af.. og der sker ingen af tingene :P men jo du har nok ret.. man skal ikke tænke for meget over det :/

thomaz

• Medlem af Jedi Rådet
Citat fra: Revan

jaaah ved godt der skal meget til at koge et helt hav 8O men hvis vandet omkring bladet ikk skulle koge?.. så skulle bladet køle af.. og der sker ingen af tingene :P men jo du har nok ret.. man skal ikke tænke for meget over det :/

Hvis du læser tegneserierne, istedet for ser tegnefilmene, vil du bemærke at det koger omkring klingen. :roll:

Darth Sidious

• Gæst
Det gør det også i tegnefilmen!!!!!!!!!!!

Mikael

• Gæst
syns ikke det koger.. det flimre bare.. det er godt nok en vattet kogning hvis det koger.. men det fint nok :) erklærer hermed diskutionen for afgjort :) har overgivet mig...

kyle katarns

• Gæst
hvis hånd taget er så varmt at vandet omkring det koger hvordan kan man så holde ved det

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det er jo ikke håndtaget, der er så varmt, men klingen - og den prøver man forhåbentligt ikke at holde på :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

kyle katarns

• Gæst
når jeg tabte åbenbart tråden og misforstod det

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
(gammel tråd jeg ved det.)

Det vil da stadigvæk være enormt varmt for Fisto at holde sværdet. især i vandet, da varme leder ledt igennem vand, så burde han da virkelig svede, bare under vand..  :roll: Men så skal han da passe på han ikke kommer særlig tæt på klingen for så bliver han vel skoldet.  :-P

Jedi Knight of Den

• Gæst
Varme stiger op ad, og side Kit Fisto holder sig bag ved sværdet og ikke over det kan der ikke ske noget... desuden er det så lidt vand at det ikke opvarmer vandet omkring sig så meget.