skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Samlinger

(Læst 28926 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
hehe, når man ser det "live" kan man jo også dreje hele vejen rundt på mit værelse, og se et eller andet SW over det hele - undtagen der hvor der er LotR ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
Hvis i har et helt rum fyldt med SW ting så tag billeder rundt i hele rummet og sæt dem sammen derefter kan man 'scrole' rundt og se hele rummet, her er et EKS. Som min bror har lavet for mange år siden...Billedet er af vores lidt kedlige gårdhave men what ever...

Du skal se billedet helt inde ellers giver det ikke samme effekt!
http://lambaek.net/temp/pano.jpg

kimzoll

• Youngling
  • **
fed samling Mara, især den der Unleashed Luke Jedi, det er super fedt designet, det er vist selveste Todd Mcfarlane der er skultør på disse figurer, så hut jeg visker.
Min samling kan ses via linken i min signatur ;-)
Star Wars Legetøj TIL SALG
Antik 77 v.marmorkirken
Store Kongensgade 77, kælderen.
1264 København K
Åben 12-17 hverdage Hjemmeside: http://community.webshots.com/user/kimzoll

G.Madine

• Padawan
  • **
Tager da Hatten af for samlingerne.
Kan især godt lide de glasskabe som i bruger. Cool, måske noget man selv skal tage til overvejlse.
Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.

darth_killer

• Gæst
WOW jeg syntes at i har nogle fede samlinger begge to jeg bliver godt nok misundelig :D  :D  :D

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hejsa
Her er lidt billeder af min figur samling. Jeg startede i 1978 med, at lege med dem. Jeg er en af de samlere der ikke går ud og genanskaffer gamle slidte figurer med nye i perfekt stand. Jeg har alle mine figurer fra dengang da jeg var lille. F.eks. er min Boba Fett figur meget busted og har skyde og brænde mærker efter luftgevær skud. Engang i 80érne var det på mode i provinsen, at skyde med luftgevær efter Star Wars figur. Den var jeg med på. Senere op gennem 90érne begyndte jeg at købe Star Wars figurerne igen når jeg fandt dem på loppemarkeder ol. Jeg fandt bl.a. Yak Face til 5 kr. I c10 stand. Lucky me…

I dag står de alle i et glasskab og ser total cool ud... Hver gang der er gæster i mit hjem, så kikker damerne mærkeligt på mig mens deres mænd går helt amok over, at de kan huske dengang da de skød med luftgevær efter deres figur, dengang i 80érene. The circle is now completed...

Carsten

Star Wars: Jabba the Hutt - The Garr Suppoon Hit
Penciller: Art Wetherell
Inker: Monty Sheldon

Star Wars: Shadows of the Empire - Evolution #5
Penciller: Ron Randall
Inker: Tom Simmons

Star Wars: Droids #7
Penciller: Bill Hughes
Inker: Keith Williams

Star Wars: Droids #8
Penciller: Bill Hughes
Inker: Keith Williams

Star Wars: L.A. Times newspaper strips
Tegnet af Alfredo Alcala og historie af Archie Goodwin under pseudonymet Russ Helm

Star Wars: L.A. Times newspaper strips
Tegnet af Alfredo Alcala og historie af Archie Goodwin under pseudonymet Russ Helm

Star Wars Marvel #78
Story: DAVID MICHELINIE
Art: BOB LAYTON and LUKE McDONNELL

Star Wars: X-Wing Rogue Squadron #35
Mandatory Retirement
Penciller: Steve Crespo, John Nadeau
Inker: Jordi Ensign

Star Wars #15
Emissaries to Malastare
Penciller: Tom Lyle
Inker: Robert Jones

Star Wars #15
Emissaries to Malastare
Penciller: Tom Lyle
Inker: Robert Jones

Star Wars: X-Wing Rogue Squadron #3
The Rebel Opposition
Penciller: Allen Nunis
Inker: Andy Mushynsky

Star Wars: X-Wing Rogue Squadron
The Rebel Opposition

The Rebel Opposition

The Rebel Opposition

Star Wars: X-Wing Rogue Squadron #11
Battleground Tatooine
Penciller: John Nadeau
Inker: Jordi Ensign

Classic Star Wars #11
Writer: Archie Goodwin
Artist: Al Williamson, Allen Nunis
Colorist: Steve Buccallato

Classic Star Wars #11
Writer: Archie Goodwin
Artist: Al Williamson, Allen Nunis
Colorist: Steve Buccallato

Ewoks cartoon cell

Skitse af Cam Kennedy fra Star Wars Dark Empire

Alternativ forside til Marvel #72 af Ron Frenz

De tre næste sider er fra en Star Wars tegneserie der aldrig blev udgivet på forlaget Blackthorne Publishing før firmaet gik konkurs.
Titlen skulle have været: The Spies of the Botha. Hele tegneserien blev lavet færdig men aldrig trykt da forlaget gik konkurs.
Historien blev skrevet af Len Wein og tegneren var John Stephenson

Her mine plakater på Dansk:

Og forskellige på engelsk og fransk:

Her er min sw bogsamling:

Og så lige de bøger der ikke kan være i reolen mere...

Og her så alle mine sw comics. De er i alle de blå kassetter:
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Så er der en lille opdate af min samling ovenover...

Carsten

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

manga-man

• Gæst
i har nogle fede samlinger dem ville jeg gerne eje

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
som jeg har sagt til wulff vil jeg også sige til dig Olsen, du har godtnok en fed figur samling :-) jeg er så småt selv igang men blir nok aldrig selv vintage samler men har da nu fået købt nogle stykker :-) ellers er det mest nye figur jeg her :-) men imponerende og rigtig fedt er det og se jeres samlinger, jeg kan bruge flere timer på og kigge på folk´s samlinger på nettet også fordi jeg er meget facineret og selvfølgelig tit lidt misundelig hehe  :wink:
Darth Pingu Awakens

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Citat fra: Darth Pingu
som jeg har sagt til wulff vil jeg også sige til dig Olsen, du har godtnok en fed figur samling :-) eg er så småt selv igang men blir nok aldrig selv vintage samler men har da nu fået købt nogle stykker :-) ellers er det mest nye figur jeg her :-) men imponerende og rigtig fedt er det og se jeres samlinger, jeg kan bruge flere timer på og kigge på folk´s samlinger på nettet også fordi jeg er meget facineret og selvfølgelig tit lidt misundelig hehe  :wink:

Tak for det Pingu...

Carsten

Leia

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Jamen så vil jeg da lægge min lille samling herind. Det er sikkert nogle skod billeder ;)

Jamen han skal da være på døren :D

Dem fik jeg af rare Derek :D:D TAK

Hermed fra idag er jeg udnævnt til verdens dårligeste fotograf ;)

Jep ja

lidt mere.. :D

Awwww :)

Dem er jeg glad for

Og det her osse

Og så sandelig osse det her..

billeder, rammer, whatever. Det er godt at have på en lyserød væg ;)

Det her er en STAR WARS kalender til 06 med billeder fra hver film! Super fedt og når alle er ude laver jeg måske en kæmpe ramme med de 365 billeder i :D

General Greicous ship

.. and yo call me a star wars fan? LOL

Star wars episode III plakat

Den er ret fed den her bog.. meget info jep :D

.. Så har jeg osse en kæmpe enorm kæmpe stor plakat. i ved. Dem der hang ved bustopstederne. Den hænger bare hos min far så jeg kan ikke tage billeder af den idag.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
en rigtig fed samling du også har Leia :-) det må man da sige og du er da ikke så tosset til og ta billeder, jeg synes da de er ganske okay :-) ........Jeg har selv fundet alle mine plakater frem igen og hængt dem op og så fået hængt min N1-Naboo star fighter og min Tie Interceptor op i loftet og så sat en del andre billeder op som jeg har peintet ud da jeg syntes de var ret flotte. Jeg regner med at smide et par billeder ind af det nok i morgen så kan i jo selv se hvad i synes om det da jeg har fået en del mere siden jeg oprettede denne tråd i sin tid så det blir lige en update :-)
Darth Pingu Awakens

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Så har jeg lige rettet i min samling igen... (se oven over) Jeg opdaterer med alle mine posters fra den nye trilogi en af de kommene dage... Det tager lidt lang tid det der med billeder osv...

Carsten

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
er du da tosset mand du har meget  8O har sagt det før og siger det igen, det er en fed samling og jeg er grøn i hovedet af misundelse :-) ej det er sgu for sejt det kommer man altså ikke uden om, du er en SW nørd lige efter mit hoved Olsen, som mig selv hehe....damn
Darth Pingu Awakens

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Citat fra: Darth Pingu
er du da tosset mand du har meget  8O har sagt det før og siger det igen, det er en fed samling og jeg er grøn i hovedet af misundelse :-) ej det er sgu for sejt det kommer man altså ikke uden om, du er en SW nørd lige efter mit hoved Olsen, som mig selv hehe....damn

Ja jeg da tosset... Men husk at det har taget mig mange år at samle. Jeg startede tilbage i 1977 og så er det bare gået der ud af. Jeg har faktisk skilt mig med af med minst dobbelt så meget end jeg har tilbage. Det var ved at tage lidt meget overhånd og det fyldte enhalv bondegård.

Men tak for rosen...

Carsten