skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SW trivial pursiut

(Læst 4261 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

trager

• Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clone Squadron
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Har set at der er kommet et nyt Trivial Pursiut med SW.
Så ville lige hører om nogen af jer har set/prøvet det og hvis nogen har hvad i synes om det???
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg spillede det kort inde i en forretning og der så det meget godt ud - jeg kan så til gengæld sige, at hvis spørgsmålene er af samme sværhedsgrad som dem, til LotR udgaven af samme spil (og dette tyder spørgsmålene bag på kassen på) så er det alt, alt for let. Min søster og jeg kan begge relativt let får alle oste i ca 1-3 omgange i LotR udgaven (alt efter hvor heldig man lige er med den sværeste kategori).
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Wookiee

• Gæst
Jeg har set det; det ser flot ud.

Jeg synes, der er okay, at spoergsmaalene er lette. Spillet stiles jo efter the mainstram og ikke hardcorefansne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
ja, det er meget flot - men når jeg køber sådanne spil vil jeg altså også gerne udfordres lidt. LotR udgaven er så let, at min mor, der endnu ikke har fundet ud af, hvem af Merry og Pippin der er hvem, og har svært ved at se forskel på Faramir og Boromir også nemt kan få oste...Jeg ved ikke...det er selvfølgelig en smaggssag...men sådan et spil som Harry Potter Trivial Pursuit vil jeg næsten betegne som sværere. Jeg synes spillet er alt for let at vinde - men...som sagt...smagssag... :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

trager

• Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clone Squadron
  • Jedi Mester
så vil i sige det er vær at bruge penge på???
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Har set det og må giver jer andre ret. Der er spørgsmål som "hvad er en jedis våben". tsk, tsk!

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

master_jannie

• Gæst
altså er man hardcore fan så er de nok nemme nok, men jeg ved ikke med jer men jeg kan ikke kryptere en imperial, message, så der må jeg stå af, jeg synes det er sjovt og værd at prøve, det er sjovt at spille med de venner der ikke ved en dejt om star wars, for de taber så hårdt

C-3PX

• Gæst
hvor kan man købe det  :?:  :?:

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
I de fleste legetøjsbutikker, et sikkert sted at tage hen ville være Toys'R'us, der er du sikker på at de har det. Men de fleste Br'er på Sjælland har det i hvert fald. (Der er flere forskellige spil i SW: Trivial gruppen)
"Do or do not - There is no try"

C-3PX

• Gæst
mange tak  :D  :D

TK-41

• Gæst
Man kan også købe det i de fleste Bog og Idé'er, og så lette er spørgsmålene da heller ikke - Jeg købte en mini-udgave af det, og der er et af spørgsmålene:
"Which movie did Star Wars surpass in 1997 to become the highest-grossing film of all time?"
Måske er det ikke dem alle der er specielt svære, men nogle af dem er altså (måske ikke det sværeste jeg skrev deroppe, men de fåes osse sværere).

Kafka

• Gæst
ville lige gøre opmærksom på mit eget geniale Rejse udgave af Star wars trivial pursuit.. spørgsmålene er både mainstream og hardcore.. og boksen er lige til at putte ned i lommen  :D  kan have det med overalt.. der er spørgsmål fra alle seks film. jeg har bare ik nogen at spille det med heh  8O

TK-41

• Gæst
Det samme som jeg har, men jeg troede ikke det var anderledes end det store (bortset fra DVD'en og pladen og alt det andet der følger med)? Men jeg har desværre kun min søster at spille med, og hun er ikke specielt hardcore (vinder hele tiden). Det kunne være meget fedt hvis der kom et til computer, hvor man så kunne spille online. Måske endda på mobil...?

Kafka

• Gæst
Mja.. ja da.. men tror der ville være alt for store chancer om snyd hvis det var over nettet.. folk ka google hva som helst.. eller lige sætte filmen på igen. MEn ja ku være rart
så sku der være en timer på eller noget

TK-41

• Gæst
Specielt til mobil. Hvis man så også selv kunne lave spørgsmål og skins (og det var freeware) ville min lykke være gjort.. Hmm. Måske er der allerede et mobil-quizprogram, hvor man selv kan lave spørgsmål. det må jeg lige finde ud af..