skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ny starwars film måske på vej

(Læst 23726 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Master skywalker

• Gæst
det vil da være fedt hvis der kommer en mellem ROTS og ANH, og efter ROTJ :roll: :roll: :roll:

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Hejsa

Jo det er da rigitg det kunne være fedt med nye film efter episode 6. Men helt ærlig hvad skal de handle om?????
Emperiet er slået, kejseren og Darth vader er døde. Så den store fjende er væk.

Helt ærligt jeg tror ikke de film vil blive ret gode.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.

Jo det er da rigitg det kunne være fedt med nye film efter episode 6. Men helt ærlig hvad skal de handle om?????

The dark side will never die. More and more people will join the dark way of learning the true power of the force.

Kort sagt: NEJ de store fjender er ikke væk.  :-) Vi kan jo bare bringe Kejserens klon op. Og believe me. Der er flere sither hvor de kommer fra!!  :wink:

Hans Ole

• Jedi Ridder

The dark side will never die. More and more people will join the dark way of learning the true power of the force.

Kort sagt: NEJ de store fjender er ikke væk.  :-) Vi kan jo bare bringe Kejserens klon op. Og believe me. Der er flere sither hvor de kommer fra!!  :wink:

Jo det er jo fra EU hvilket intet har med filmnene at gøre. Da bestemt jeg mener  at der forest i nogle af ´bøgerne blandt andet twan trilogien står at G.L. har retten til at fortælle den rigtige historie. Hvilket i min verden er det samme som at sige at EU ikke rigtigt har noget med filmene at gøre. 

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Bøgerne er accepteret af LucasFilm og det kunne jo sagtens have noget at gøre med EU i det tilfælde, hvis der kom en film, hvilket der jo ikke ser ud til at gøre.

Men der kommer jo tv-serien, godt nok kommer den ikke til at foregå efter ROTJ, men det er jo stadig værd at se.

Og hvis der skulle laves en film efter ROTJ hvilket det jo ikke tyder på, fordi det er sagt af Lucas han ikke vil lave flere, så kunne det jo sagtens laves over filmene

Og jo, filmene er også en del af EU. Historien er en del af det, på trods af en del fejl og (ifølge Wookiee) nogle kontinuitets konflikter, er filmene stadig en del af EU :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
nu er jeg ved og læse Han Solo triologien og den er skide god synes jeg selvom jeg normalt holder mig langt væk fra EU, men den her følger op til filmene til punkt og prikke og passer 100 % sammen med de kommende film, så den har jeg helt klart accepteret.

Det kunne være lidt fedt hvis den kom som film tror jeg og man ikke klippede over halvdelen fra.
Darth Pingu Awakens

Hans Ole

• Jedi Ridder
Bøgerne er accepteret af LucasFilm og det kunne jo sagtens have noget at gøre med EU i det tilfælde, hvis der kom en film, hvilket der jo ikke ser ud til at gøre.

Jo jo det kunne du måske have ret i. Men G.L. har altså også mulighed for at skide på EU og lave en fortælling som ikke passer ind i EU universet. Kan vi ikke blive enige om det. :-)

Nu må jeg jo indrømme at det er meget langtid siden jeg har læst nogle af bøgerne. Men jeg syntes ikke dem jeg har læst rammer stemningen i Star Wars universet. Det gælder f.eks. 'thwan tri-logoen og dark empire.
Men indrømmet der er da nogle bøger som er virkelig gode og som rammer den rigtige stemninge. F.eks. H.S trilogien og Shadow of the Empire

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet

Udover at Kejserens klon(er) er noget af de mest forhadte EU-materiale, så ville det da blive en tynd omgang. Det minder lidt for meget om en dårlig TVserie, hvor personer der har været døde lige pludseligt er levende igen, bare for at lave en cameo-apperance. Det her er Star Wars. Ikke Buffy eller Angel.

Desuden ville det bare skabe uorden i filmene, hvis der var flere rigtige Sith-fyrster, for så ville profetien om den udvalgte ikke være fulendt, og det blev den i ROTJ.

PS: Der et emne om dette i EU-sektionen, hvis nogen skulle ønske at diskutere dette.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Master skywalker

• Gæst
ja men de kunne jo stædig være flere SITH..........

J.Skywalker-77

• Gæst
Det er bare løse rygter .

Og gud, lad der ikke komme flere film/episoder nogensinde, det ville simpelthen ikke andet end at ødelægge det hele, nu er filmene slut og så skal der ikke pilles mere ved det, for vi har allerede EU og det er godt nok .

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
nu er SW jo dem der efter min mening har været de aller bedste fortsættelser nogensinde! Udover Pirates of the caribbean 2 og Spider-man 2. Så jeg vil håbe de laver flere film.  :-)

J.Skywalker-77

• Gæst
Syns jeg da også, men det vil ødelægge historien lidt hvis de laver mere på "episode delen"

Så skal du hellere lave EU film bare ikke pille mere ved den rigtig gode saga .

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Tja, de "piller" jo allerede mere ved det, ved at lave en tv-serie. Og hvis det var der kom en film, hvilket der efter sigende ikke gør, så følger den jo nok den historie, som George Lucas har skabt og kunne da ikke drømme om at ændre på den. Den eneste del af SW, der kunne være til fare for at blive "pillet" ved, ville være EU.

EU er jo kun en bonus efter filmene er færdiglavet, hvor man kan få mere at vide. Godt nok skal Lucas godkende dem, men han kan jo gøre med historien som han har lyst.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
var der da ikke noget med at de ville lave en film som omhandlede SW mange tusind år før TPM ??

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
der var vidst nogen rygter igsng omkring det, men jeg tror ikke rigtig det er nogen der er noget hold i desværre :(
Darth Pingu Awakens