skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ny starwars film måske på vej

(Læst 22569 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: joko
har hørt GLs venner/ham selv tale om at det altid har været meningen at der skulle være 9 episoder og at han yhar tænkt sig at gå igang med dem snart

p.s. synes det er ok med flere episoder

1: Nej, kommer ikke.

2: Kilden skulle tilfældigvis ikke hedde noget lig Michael eller være på Supershadow?  :wink: ... De skriver det hele tiden...
"Do or do not - There is no try"

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg tror, at joko snakker om programmet "Historien bag Star Wars", som blev vist på TV3 d. 4. juni.
Her snakker Steven Spielberg og Rick McCalllum om at det oprindeligt skulle have været 9 film.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: Mr. Mundi
Jeg tror, at joko snakker om programmet "Historien bag Star Wars", som blev vist på TV3 d. 4. juni.
Her snakker Steven Spielberg og Rick McCalllum om at det oprindeligt skulle have været 9 film.

Ja, husker svagt at de snakkede om det. Men de nævnte da ikke at de gik i gang snart?

Nu er vi godt nok halv-off-topic, men det kræver vist mere end et indlæg mere fra dig  :P
"Do or do not - There is no try"

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Jeg ved ikke lige hvor joko har hørt, at de snart vil gå igang med de næste 3 film, men måske har joko en anden kilde til det.
Og George har næppe selv udtalt, at det oprindeligt skulle have været 9 film - i hvert fald ikke for nyligt. Den mand har det jo med at ændre mening jævnligt og desværre betyder en ny mening hos ham, at han glemmer det han tidligere har sagt.

Mit indlæg var blot ment til at understøtte det punkt med, at venner af George Lucas har sagt, at der oprindeligt skulle have været 9 film.

joko

• Gæst
Citat fra: Mr. Mundi

ja det er der men desværre kan jeg ikke huske hvor jeg har hørt om at han vil begynde snart :(

Abraham

• Gæst
Jeg tror nok der skal komme flere Star Wars film. Jeg tror bare ikke det blivet i dette aarti.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg har også hørt Lucas afvise af der oprindelig skulle ha været 9 film men andre steder har han vidstnok sagt at der netop skulle ha været 9 da de faktisk først var tiltænkt som en tv serie men blev til film i stedet for.

Jeg ved ik helt om han er ved og blive lidt gammel så han ik selv kan huske hvad han har sagt tidliger :) men jeg har også hørt at de sidste 3 kommer og at de ik gør, så vi må vel bare vente og se hvad han og hans folk finder på.

En anden ting er at jeg har hørt at steven spielberg skulle overtage dem da lucas selv gerne vil lave andre og mere alm film fremover, og Spielberg er jo netop en af Lucasés gode venner så han er ret oplagt til og overtage dem, og sker det er han jo heller ik ligefrem den ringeste instruktør til dem :)
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg har aldrig hørt ham sige, at alle ni kommer, men jeg har hørt, at ham sige i et interview på tv, at han ikke ville lave flere end de seks der er lavet nu.

Men så har jeg også hørt Rick McCallum sige noget i retning af "if George really do does make the nine ..." (resten af hvad han sagde havde bare mere at gøre med, hvad historien overordnet er :wink:)

Det er så et spørgsmål om det virkelig har været på tale at der skulle være ni, men hvis McCallum siger det, må det da på et tidspunkt have været på tale, men at han bare har skiftet mening nu.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Altså, jeg har ikke nogen kilde til at understøtte det, men dengang jeg var lille, fortalte min far mig, at det var meningen der skulle komme 9 film - hvor han så havde det fra, det ved jeg ikke, men det tyder da på, at der engang har været i hvert fald løs snak om det. Jeg har dog også hørt, at han skulle være kommet fra den idé igen - også fordi der er skrevet så mange bøger efter filmene nu. Og nej, det har jeg heller ingen kildehenvisning til ;)
Den sætning Jaina skriver, mener jeg dog også at have hørt i en tv udsendelse engang :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Sætningen blev sagt i et af de bag-om-programmer der blev vist sidst filmene var på TV.
Hvis folk gerne vil se/høre det igen, så kan jeg godt uploade de 30-60 sekunder, hvor Rick McCallum og Steven Spielberg snakker om det senere i dag.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Mente nok jeg havde hørt det et sted. Og tror ikke det er nødvendigt at uploade det - når så mange folk har hørt det, er det vist ikke nødvendigt med en kilde - vi stoler vel lidt på hinanden.

OG HVAD ER DET FOR ET BANNER???? ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er rigtigt at det program blev vist sidste gang, da filmene blev vist på tv, men det blev også vist på tv2 Zulu, da AOTC stadig var under opsejling :lol:

Hehe, det er da et fedt banner :wink:

Hrm, nå tilbage til emnet, ja, jeg kunne godt tænke mig at se det interview, Mundi :wink:

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Du kan se sekvensen med Steven Spielberg og Rick McCallum her.
Jeg vil ikke uploade hele programmet, da det vil fylde alt for meget.

Jeg har i øvrigt også en privat optagelse af 10 års jubilæet for Star Wars, hvor George Lucas himself snakker om 9 film.
Jeg kan desværre ikke uploade det, da jeg ikke har et program der kan grabbe sekvensen.

Men ud fra det jeg kan høre er det således:
En spørger om noget i retning af: Which trilogy will you do next, will you do the last or the first one first?
George: Yeah, I will do the first trilogy first.
Spørger: stiller et spørgsmål jeg ikke kan høre
George: Well, there are nine floating around out there somewhere. I can garantee you, three are pretty much organised in my head (noget jeg ikke kan høre). The other three are, well, out there somewhere.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Hehe, det var det program jeg talte om, med McCallum :-D sjovt vi snakker om det samme program :wink:

Men hvis det der er fra 10 års jubilæet kan det jo sagtens betyde, at han siden hen har skiftet mening, hvilket det jo lader til

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Der er jo så bare det ved det, at han ikke alene har skiftet mening, han har glemt eller fortrængt det faktum, at han tidligere har haft til hensigt at lave 9 film.

Jeg kan sagtens acceptere, at han skifter mening og ikke længere ønsker at lave den sidste trilogi (selv om jeg da gerne havde set det gjort), men kunne han så for pokker ikke bare stå ved det, i stedet for at påstå, at der aldrig har været tale om 9 film.