skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ny starwars film måske på vej

(Læst 22006 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pippin

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Hej

Der går rygter om der måske kommer en Ep. 0

Se disse link:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?pageID=295018
http://www.femalefirst.co.uk/celebrity/42192004.htm

Jeg ved nu ikke om det passer eller om 1. april falder tidligt i år :lol:

Pippin
Kim H. Pierri, www.pippin.dk

tobacco

• Youngling
  • **
heh jah. det lyder lidt som en røver. nu må vi se  :)

100 år før.. Boring :p ingen siths.

Nej så hellere lave en der foregår flere 1000 år før
Do you feel it? Do you feel the power of the Dark Side? The only real
power! The only thing worth living for! -- Darth Bane

3xA

• Gæst
Jeg kan næsten ikke få luft!

Der er mange medier der nævner det...

Lucas & co kan vel også godt regne med samme succes hver gang de lancerer en ny film...og hvad skulle de ellers lave? Jeg mener - de er jo ret gode til det de gør!!!

May se schwartz be wizz you!!  :D

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Jeg tror, næsten ved, at det er løgn. Der er ingen måde at GL har så mange kræfter psykisk, og kan holde til så mange projekter, og HVIS det så skal laves, så er der en meget stor chance for at det bliver noget (undskyld sproget) lort.
"Do or do not - There is no try"

3xA

• Gæst
Men hvordan bliver disse rygter så startet? De mest naturlige rygter der skulle startes nu er vel EP 7-9?

Jeg synes det lyder højst sansynligt, men min dømmekraft er også afsmittet af ønsketænkning...

Nomisdk.

• Gæst
så det osse lige inde på eb.dk, men tror nu ikke rigtig det bliver til noget, men ville være rigtig fedt hvis det gjorde :)

lestat26

• Gæst
Der skal vel gå sådan nogle rygter, når sådan noget som star wars filmene er kommet til ende. Jeg tror sgu kun vi får set noget tv-serie indtil videre

Jedi-Kata

• Gæst
ja ellers ikk andet ...! :D

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Hvem gider at se en Episode 0. Den ville være unødvændig. Det ville også være idioti at lave en episode VII, VIII og IX.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jedi Master Hugomand

• Gæst
En ep0 vil blive lidt ringe... Men det afholder mig da ikke fra at se den, hvis den kommer  :D

sith-lord-vader

• Gæst
jeg er enig med Jedi Master Hugomand...
men selvom der så kommer en ny, om det er en 0 eller en 7'er så tror jeg ikk den komme bare en lille smule til at blive lige så god som de andre 6.. jeg tror den bliver et flop.. men man har jo lov at håbe.. :D

Niels Smed

• Gæst
Der skal jo holdes liv i drømmende. Der går jo også rygter om at GL vil gen-indspille de gammle film MEN vi alle ved det bare er rygter de flyver...

En fjer bliver til ti høns......

Darth Sidious

• Gæst
Citat fra: Niels Smed
Der skal jo holdes liv i drømmende. Der går jo også rygter om at GL vil gen-indspille de gammle film MEN vi alle ved det bare er rygter de flyver...

En fjer bliver til ti høns......

De ti høns bliver til grillkylling som jeg køber hos KFC hvorefter de aldrig bliver set igen. En genindspilning er nok et af de mere eller mindre ikke pålidelige rygter...Men en ny film maybe...

Master_Yoda

• Jedi Ridder
Hm, jeg hælder lidt til begge sider.. På den ene side set tror jeg godt der kan komme en episode 0, men alligevel er jeg dog ikke overbevist. Men jeg vil ikke udtale mig om hvordan den bliver. Jeg tror bestemt ikke den bliver et flop (Hvis den bliver aktuel), men jeg kan jo ikke være sikker..
Men lad os nu se om den kommer  :wink:

Master Obi-wan kenobi

• Gæst
jeg er nu lidt ligeglad om der kommer nye film.. !!!