skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Starwars - Live-Rollespil.

(Læst 3592 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kit Fisto

• Padawan
  • **
Som det står i overskriften, kan i se der er Starwars Live-Rollespil. Da mig og Leia var til starwars premerier fik vi sedlen. Jeg ved ikke med jer andre om i Spiller Live-rolle spil, men jeg skal helt sikkert til det!!. (ps: jeg har rettet nogen "små-fejl"(Jeg håber ikke det gør noget for arrangørene, som sikkert har skrevet teksten).

Orginalen, alstå papiret med denne tekst, vil jeg snart ligge ud på nettet. Jeg håber vi er mange der gerne vil med!.

Her kommer det der "næsten" helt præcis stod:

Starwars

Så er det tid til at komme i kostumerne igen. Et nyt "udklæd star wars live rollespil" er lige netop gjort færdigt og skal prøves af, tid og sted er ikke planlagt i endnu, men det vil blive i Juli måned og tæt på Kbh. Fredag d. 10/6-2005 vil der blive holdt et møde kl. 18:00, for alle der er intreseret i  at deltage i senariet, eller bare lige vil høre hvad det går ud på. Hvis du er intreesseret er du velkommen til at ringe til Jesper Mortensen på tlf. 41136027 og tilmelde dig til mødet og høre hvor mødet vil blive holdt. Til mødet vel der blive forklaret regler, udklædning og hvor senariet vil blive holdt, så hvis du er Star Wars Fans, så vil du ikke gå glip af dette, for det bliver for vildt!.

Hilsen Arrangørene: Jesper, Jakob og Kim.
tao

Leia

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Godt du fik skrevet det ind Fisto. Så må vi se hvad det er om at nogle er interesset :d

Lenwe

• Gæst
Lyder da ultra fedt. Men min pung er begrænset. Til gengæld skal jeg til England her til sommer, og jeg medbringer 12.000 gyssere kontant, som lommepenge, og så kan det være at jeg endeligt kan mødes med jer andre uden at være "nøgen".  :)

Kit Fisto

• Padawan
  • **
Citér
Lyder da ultra fedt. Men min pung er begrænset.

Det skulle vist ikke koste noget. Eller tænker du på hvor meget kostumet kommer til at koste? - I så fald, håber jeg det bliver fedt!. Mig og en af mine venner kommer til det...Jeg håber jeg kan komme med til mødet de holder på fredag!...
tao

Saché

• Jedi Mester
Jeg har aldrig prøvet at spille nogen form for rollespil før (selvom jeg godt kunne tænke mig det), så jeg må hellere holde mig væk og ikke ødelægge noget. Jeg er også i USA det meste af juli måned alligevel. Er der mon nogen, der ved, om der findes en slags "rollespil for begyndere" et sted? Ville gerne indvies i det univers. Gerne noget med SW, hvis det findes...

And so I say the things I say and do the things I do!
And if you do not like it then to hell, my dear, with you!

Kit Fisto

• Padawan
  • **
Citér
Jeg har aldrig prøvet at spille nogen form for rollespil før (selvom jeg godt kunne tænke mig det), så jeg må hellere holde mig væk og ikke ødelægge noget. Jeg er også i USA det meste af juli måned alligevel. Er der mon nogen, der ved, om der findes en slags "rollespil for begyndere" et sted? Ville gerne indvies i det univers. Gerne noget med SW, hvis det findes...

Jeg kender faktisk ikke nogen "begynder-klubber", men jeg er ret sikker på at der er nogen. Ellers tag et hurgtigt smut forbi www.liveforum.dk. Der må stå noget.

Nu har jeg snakket med Jesper. Efter hvad han har fortalt så lyder det ultra-fedt!  Der vil blive holdt et møde i Faros-cigar ( www.Faraos.dk ) Hvor de for snakket der hele igennem. Indtil vidre så er seneariet lavet, nu skal regler og andre ting lige være i orden. Seneariet skal forgår lang tid Efter Den anden død- stjerne er blivet til intet gjort. Luke er blivet en gammel grå håret mand, og der er næsten ingen jedies tilbage i galaxsen. Sitherne er uddøde. Men pludselig dukker en sith-fyrste op! Og der begynder senariet :) . Reglerne virkede sådan godt gennem-tænkt. Kostumer skal selvfølig værer i orden så man kan føle at man er i "starwars galaxsen"...Ved brug af lyssværd (selvom jeg ikke tror der er særlig mange kraft brugere) så sskal man bare bruge de normal "fold-ud-lyssværd", Dem der har blastere skal købe sådan nogle pistoler med orange kugler. De skyder langsomt og er nemme at se, og så gør de ikke ondt. Andre form får skyde-våben ved jeg ikke om de kan bruges (Softgun og sådan)
Datoen er ikke bestemt endnu, men det bliver med sikkerhed i København.
Jeg håber der er nogen der har prøvet at spille live-rollespil før. Jeg kommer selvfølig, og et par af mine venner kommer også. Jeg tror faktisk ikke det koster noget, det tror jeg ikke.

Jeg giver selvfølig besked om hvornår det begynder...
tao

SithLordAdamsen

• Gæst
yes helt sikkert vil jeg forsøge at komme...

har spillet noget rollespil før... (med dig Kit) så dem der ikke helt ved hvad det går ud på med rollespil kan da vel bare komme... ville gøre det mega skæg...

Kit Fisto

• Padawan
  • **
ja, det bliver ultra-fedt SithLordAdamsen. Dem så ikke bor i københavn tager nok ikke til det, hvis de ikke har prøvet at spillle rollespil. Ps: Adamsen jeg sender en mail til dig, når jeg får besked af arrangøren hvornår det begynder.
tao

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Uhh, Kit, du må osse meget gerne sende en besked til mig om hvornår det starter!!
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • Mr. Charming
NEJ NEJ OG NEJ!!!

Hvorfor omkring københavn!!! Hvad med alle os andre der ville komme flere timer før hvis det var i Århus!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! I WAS THE CHOSEN ONE TO COME!!! :(

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Kit Fisto

• Padawan
  • **
Citér
Uhh, Kit, du må osse meget gerne sende en besked til mig om hvornår det starter!!

Det gør jeg bare :)

Citér

NEJ NEJ OG NEJ!!!

Hvorfor omkring københavn!!! Hvad med alle os andre der ville komme flere timer før hvis det var i Århus!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! I WAS THE CHOSEN ONE TO COME!!!

Mester Koth, jeg bor på bornholm. Nordbornholm. Så jeg skal helt ned til rønne. Og så med færge, og så med bus. Og med endnu en bus :wink:

Ps: Koth vil du ikke gøre dit billed lidt mindre, det er rimligt stort. :)
tao

SithLordAdamsen

• Gæst
hahahaha kit jeg bor på midtbornholm muahahhaha...

eller noget...

nej jeg håber det bliver til noget....

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • Mr. Charming
Mester Koth, jeg bor på bornholm. Nordbornholm. Så jeg skal helt ned til rønne. Og så med færge, og så med bus. Og med endnu en bus :wink:

Ps: Koth vil du ikke gøre dit billed lidt mindre, det er rimligt stort. :)[/quote]

Må indrømme at det er rimelig sejt gået Kit, men hvad er der med mit billed? Synes det er dejligt at man kan se noget af "mig"..  :D

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Kesselrock

• Gæst
Hej vil bare sige at Live rollespillet er startet og finder sted sidste Søndag på måneden , kl 10 på Oppesundby Skole i Frederikssund.

Spillet foregår 10 år efter dødsstjernens ødelæggelse på Endor. På en nyoprettet base på planeten Hoth

:lol:

Som sagt skal man bare ringe til Jesper på tlf. 22350755