skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

galaxies characters

(Læst 39424 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
ja det ville være meget mere realistisk men ikke så sjovt når man kun er lv 11 :wink:

men nu er det ikke realisme der lægger det store tryk på galaxies.... du kan tro jeg gloede noget da der mit i Mos Eisley voksede et kæmpe træ op.....så fik jeg gudskelov forklaret af en eller anden at det var en lifeday gift der blev åbnet :lol:

Supreme Augen

• Gæst
CL 90 er den højeste level :)

det er da underligt at stoppe dér, er det ikke? Det er sejt at man i WOW stortset kan stige i lvl hele tiden.  :evil:
Ja, lige op til lvl 60

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
CL 90 er den højeste level :)

det er da underligt at stoppe dér, er det ikke? Det er sejt at man i WOW stortset kan stige i lvl hele tiden.  :evil:
Ja, lige op til lvl 60

man kan godt stige mere.  :-P Min svigerindes onkel er mere end 100.  :-P

Supreme Augen

• Gæst
Man kan ikke komme i level over 60 ;).

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet

Lol er du sikker på at der ikke findes en expansion pack hvor man kan komme højre? Jeg ved at han i hvert fald er over 60.  :-P Men okay det her høre vist ikke til i "galaxies characters"...  :-P

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester

Lol er du sikker på at der ikke findes en expansion pack hvor man kan komme højre? Jeg ved at han i hvert fald er over 60.  :-P Men okay det her høre vist ikke til i "galaxies characters"...  :-P

Jeg VED at man ikke kan komme i lvl 60+ før den nye expansion og der er det max lvl 70 du kan komme!

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet

Jeg VED at man ikke kan komme i lvl 60+ før den nye expansion og der er det max lvl 70 du kan komme!

lol så har min svigerindes onkel cheatet.  :-P

Zaniac

• Gæst
Mon ikke det i virkeligheden er en meget mere simpel årsag:

En misforståelse.

I WoW kan man ganske korrekt kun nå level 60, og efter den 16. januar level 70 (hvis man køber den første udvidelse).

Det er imidlertid character level der er tale om.
I WoW er der desuden skill levels, hvor man oftest kan stige til level 300. F.eks. i to-hånds økser, eller fiskeri, eller blomsterplukning  :lol:

Derudover er der endnu en mulighed: De ulovlige uofficielle servere, hvoraf mange er modificerede. Her er der mulighed for at ændre adskillige ting ved spillet, f.eks. hvor høj character level man kan blive. Disse piratservere kaldes også for private servere. Jeg vil dog ikke kalde det man spiller for WoW. Oplevelsen er milevidt fra at spille på de officielle servere.

Vincent76

• Gæst
Galaxies Characters er emnet drenge, ikke WoW.

Tilbage til trådens emne.

Mai-kel

• Føler Kraften
  • *
Nu er den håbefulde (unge? ) jedi , Mai-kell landet i galaxies, han er godt igang med at blive en legende.., er allerede optaget i " danes" og er lvl 19 (jo jo pas bare på :roll:) Men nu vil han gerne bygge sig et lille hus...spørgsmål: Hvordan gør mand? (forestiller mig det skal ligge i eller omkring Danevang...)

Redigering...Denne post skulle selvsagt ligge under spørgsmål...kan ikke slette eller flytte beskeden sorry...
Senest Redigeret: 19-01-2007, 08:14:06 af Mai-kel
You underestimate my powers!

Vincent76

• Gæst
Nu er den håbefulde (unge? ) jedi , Mai-kell landet i galaxies, han er godt igang med at blive en legende.., er allerede optaget i " danes" og er lvl 19 (jo jo pas bare på :roll:) Men nu vil han gerne bygge sig et lille hus...spørgsmål: Hvordan gør mand? (forestiller mig det skal ligge i eller omkring Danevang...)

Redigering...Denne post skulle selvsagt ligge under spørgsmål...kan ikke slette eller flytte beskeden sorry...

Du finder et lille sted til dit hus og spørger den lokale borgmester (i dette tilfælde mig) eller en af de mange personer som kan give dig et hus og rettighed til at placere det :)

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester

Daniel-Skywalker

• Gæst
mine tre:

Navn: Zeroka Darwn
Proffesion:Jedi
server:kan ikke huske
Alder: 24
fødeplanet:Dantooine(kan ikke huske hvordan det staves)
race:Zabrak

Navn:Rokiie
Proffesion:Bounty Hunter
fødeplanet:Kasshyk
Alder:647
Race:Wookie

Navn:Sik´ha imnta
Proffesion:spy
fødeplanet:Yavin
alder:37
Race:Twi´lek

cdmikkel

• Gæst
hejsa det er måske lidt sent men har fået en ny toon

navn: Zilpho Sirfas
Proffesion: Jedi
Server: Chimeare(staves?)
guild: Danes
Fødeplanet: aner det ikke
race: Rodian(staves?)

har lige craftet et nyt ls og fået ny dragt idag:) hva syns i???

Supreme Augen

• Gæst
Nåeh, så du er Zilpho.