skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Virker jedisne ikke meget stærkere i klonkrigene end i filme

(Læst 2862 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Sidious

• Gæst
Virker jedisne ikke meget stærkere i klonkrigene end i filmene eks i CW slynger YODA rundt med droider og får skibe til at flyve ind i hindanen men i Ep 2 tager det lidt på ham at stoppe den der søjle fra at kvase obi og ani jeg dømmer ikke udfra den klassiske trilogi da han jo er blevet en del ældre og svagere

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
For det første skal Clone Wars tegneserierne, jo appelere til børn, og de vil jo have action.

For det andet, så skal Yoda jo bruge så mange evner, på hele den hær der kommer. Hvad ellers skulle han dog gøre. GL kigger jo heller ikke ligefrem på tegnefilmene, det er jo bare EU for ham sikkert. Så det er vel det bedste svar jeg kan give dig.
"Do or do not - There is no try"

Darth Sidious

• Gæst
Du har nok ret men man får jo falske forhåbninger normalt bliver man overrasket hans styrke og det er det sjove men vis nogle miniputter forventer formeget af den grøne dværg er dt jo ærgeligt

Pippin

• Padawan
  • **
Hej

Det er jo tegnefilm. Det ligger i mediet at man giver helte i tegnefilm større kræfter, hvor det i film med levende skuespillere ville virke mere usansynligt.

Pippin
Kim H. Pierri, www.pippin.dk

Mikael

• Gæst
Rent faktisk er GL med i arbejdet med CW. han er med på DVD'en hvor han snakker om det..

Darth Sidious

• Gæst
CW er et af de projekter i EU GL har været meget involveret så derfor passer den godt til filmene men Yoda virker en del stærkere ellers passer deres færdigheder fint med filmen jeg vil også sige at Yoda virker stærkere i ROTS end i AOTC

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Hmm... Gammelt emne... Nå, jeg skriver alligevel.

Det kan jo også være at Yoda bare er lidt ude af form i AOTC, men kommer i form igen når klonkrigene starter?
Okay, jeg er ikke helt seriøs, men måske er der noget om det?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Tvivler jeg på. Jedierne holder deres træning ved lige. Tror næppe at Yoda er ude af form i filmene.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible