skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Kattedamens Star Wars krea

(Læst 181 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kattedamen

• Uberørt af Kraften
  • *
*Disclaimer - Jeg aner ikke hvor jeg lige skulle lægge billederne op andet end her. Admin kan bare flytte emnet*

Jeg er nok ikke den typiske bruger herinde, for jeg nørder egentligt katte. Men på en racefremvisning i Plantorama for nogle måneder siden mødte jeg en bruger herinde fra, som mente, at I nok var flere, der ville synes vores burgardiner er ret sjove  :-)

De har nemlig et bestemt tema: Star Wars

Det startede i det små, da vi udstillede en enkelt kat. Min kæreste, som er glad for Star Wars, fyldte 25 på en udstilling, og jeg ville overraske ham med burgardinet. Til en start skulle det kun være et gardin, men hurtigt begyndte jeg at sy Dødsstjernen som en katteseng:

Så blev der tilføjet et lille temaskilt til buret. Katten hedder Louis, så Louis Skywalker var et oplagt tema til ham.

Resultatet første gang vi var afsted:

Læg mærke til det hjemmehæklede lyssværd (det er kort, så vi kalder det lysdolken)

Senere er temaet udvidet en del, og det er blevet til et temmelig stort gardin til to bure:

Louis er vokset, og har derfor fået nyt skilt.

Og hans to burkammerater har også fået hver deres. De hedder Rhys og Muffe normalt.

Vi har nu fået James, som bliver til Darth James, men han har ikke et skilt endnu.

Håber I har nydt kigget til Star Wars i en lidt anden verden end I nok er vant til  :-D

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
For hulan det er super fint :)
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Det er rigtig fint, og en sjov idé. :) Det kan vidst godt kaldes fanart, for kreativt er det i hvert fald. ;)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"