skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Benicio Del Toro i Episode VIII

(Læst 1060 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Det er jo bekræftet, at Benicio Del Toro medvirker i Episode VIII, og at han spiller skurk.

Et kraftigt rygte går på, at han skal spille Ezra Bridger (fra Rebels), som er blevet "dark sider" og en af grundlæggerne af "Knights of Ren", hvad er folks holdning til denne teori?
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Visse vasse..
Det håber jeg sandelig ikke (for mine pigers skyld). De er ret vilde med Ezra, så jeg tror de vil blive temmelig kede af at han er blevet ond.
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg mener at have læst i et interview, at man ikke automatisk skal regne med at se Rebels karakterer i filmene. Kan ikke huske det ordret, men de prøver vist at holde de to adskilt og derfor taler det for at det er Ezra.

Jeg har samme holdning til dette, som jeg har til dem der påstår, at Jyn Erso er Reys mor. Man skal ikke generalisere at bare fordi de kan ligne en anden karakter eller bare fordi de er der og der må være en forbindelse, at der rent faktisk er en forbindelse. Hvad folk ligesom glemmer at tænke er, at de lige så vel SAGTENS kan være karakterer der kommer fra en baggrund vi ikke har kendskab til endnu. På nær selvfølgelig de inspirationer som forfatterne har draget fra det gamle EU, hvor nogle er mere obvious end andre.

Synes det er fedt at Benicio Del Toro skal være med. Kan godt lide hans skuespiller stil og han har bevist at han kan spille skurk overbevisende. Kan sagtens være at han er en del af the Order of Ren. Det bliver i hvert fald interessant at se hvad de har fundet på med ham.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Enig med hensyn til Benicio Del Toro, har altid godt kunnet lide ham som skuespiller.

Tror heller ikke han skal spille Ezra, men kan godt forestille mig, at han evt skal spille grundlæggeren af Knights of Ren.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.