skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Links til lyssværdsforhandlere

(Læst 43682 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Har du kigget i de danske legetøjsbutikker? Nu ved jeg ikke om Toys'r'us stadig har lyssværd, men de i vinters solgte de FX sværd til den billige pris af 500,- kr. Det er nok det billigste du vil kunne finde, med mindre du er heldig og finder en god auktion.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Agerkvist

• Gæst
Har kun kigget på nettet må jeg indrømme. Det er muligt de er at finde til 500 kr i Toys R Us stadig - men jeg tvivler dog - kan selvfølgelig være jeg lige skal høre dem :)

I mellem tiden er jeg blevet ret glad for de små sabers. De er små, men det er faktisk ikke så slemt - synes de fungerer perfekt som udstillings genstande i min stue :) Så er der bare lige at få fat i de sjældne uden at spendere en formue :P

Force FX sabers er rigtig fede, jeg ville bare sådan ønske at man nemt kunne tage klingen af og på - vå ville de egen sig rigtig godt til også at have hængende. Som de er nu ser jeg dem mest som legetøj - og det mener jeg ikke noget negativt ved og jeg skal da have et par alligevel ;)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Legetøj som man ikke skal slå alt for hårdt med, ja :-P lysdioderne i dem, kan nemt gå i stykker, så man skal ikke duellere med dem alt for ofte :-P

Klingerne kan vist godt tages af, men skal skal man også skille noget af hilten ad og samle den igen derefter. Det er lidt ærgeligt at skulle igennem alt det når det fungerer fint med klingen på, selv hvis det bare skal hænge på væggen.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Agerkvist

• Gæst
Ja jeg har kigget lidt rundt for at se om man selv kunne gøre noget, men tror ikke det er noget jeg vil begynde at rode med. Toys R Us meddelte mig forresten at det hverken havde eller fik force fx sabers igen.

www.play.com får vist snart nogen, men de er ikke specielt billige og så kan der ryge told oven i.

Tror ebay er bedste bud for tiden, men det er lidt sløvt lige nu. Havde kig på et, men så ville sælgeren ikke sende til Danmark og har istedet relisted den samme saber 3 gange... :roll: Så hvis der er nogen der lige har et sted i UK jeg kan få det sendt til inden det skal videre siger I lige til :P

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det er nok fra MR at de ikke får dem igen. Men eftersom at de arbejder sammen med Hasbto og at det er dem der tager over fra MR mon ikke de får dem når de bliver solgt i DK engang :-) de bliver dog ikke helt billige til at begynde med.

EBay vil jeg også sige er dit bedste bud meed MR's sværd. Men der kan du risikere at de er brugte og måske ikke i den bedste stand.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Agerkvist

• Gæst
Fandt et MR Anakin Force FX til 25 GBP, men så vil tossen ikke sende det til Danmark....altså...jamen...hvordan pokker forholder man sig til det? Det piner mig virkelig...*dyyyb indånding*  :P

Tålmodighed er en dyd - og det er nok også meget godt at vente lidt, kom vist til at købe en scaled saber eller 2,3,4,5 stykker -_-

Agerkvist

• Gæst
Forresten;

er der nogen af der der kender butikker indenfor EU der sælger scaled MR lightsabers? Jeg kan finde en masse i US, men vi ved alle at bestiller man fra US kommer der enorme fragt omkostninger og der ryger sikkert også told på, så det ender med at blive meget dyrt.

Fik endelig fat i Sidious' scaled, men det er desværre European Exclusive og den er ikke nær så fed som den originale, så er på udkig.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Jeg vil godt bede om, at post om hvor de billigste lyssværd er holdes til et minimum. Hvis man har et link et en side, der sælger lyssværd så er det fint at poste her.

Ellers har vi andre emner, der er bedre egnet til diskussion af lyssværd og deres priser generelt.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Agerkvist

• Gæst
Nu var det fra min side mere ment som en diskussion om hvor man kan købe dem end om hvad de koster, men jeg tager gerne snakken om pris et andet sted hen - hvis der er en anden tråd du hellere vil have jeg bruger så bare vis mig den, så skal jeg tage det til efterretning.

Valgte at poste i den tråd her fordi jeg synes den passede bedst til de spørgsmål jeg har, men det kan godt være det var forkert :)

Zeverion

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Mand
Syns Ultra Sabers også bør være på listen

http://www.ultrasabers.com/