skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Vi rydder op på gavebordet

(Læst 2067 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
((Kal))

Kal træder op fra trappen og op på scenen. Med Liané ved sin side spejder han efter storadmiral Brite, som forhåbenligt ikke er nået for langt væk med sin nye gave. Selvom han endnu ikke har mødt storadmiralen selv, så har denne uden tvivl læst op på sin nyeste underordnedes journal, og Kal er opsat på at gøre det bedste indtryk.

Aayla Secura

• - of Doom
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
((Liané))

"Adrian!" Lyder det kvidrende fra Liané, i samme øjeblik, som de er tæt nok på ham.

"Min bror, Kaptajn Kal Tanera," hun hanker om i broderens arm for at præsentere ham.

"Har I truffet hinanden?"
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Adrian))

Adrian har haft mere travlt med at få hentet sig et glas rødvin end stikke af med sin gave. Hun er der vel også i morgen, det ved man aldrig med vinen, sådan som nogle i selskabet (åbenbart) drikker. Han kommer op på scenen igen med et par frejdige skridt, og lægger armen om Lianés liv for at stjæle et kys. Derefter tager han en tår af sit glas og ser på den unge mand der står og ser så afventende ud.

"Ah, så det er Lianés bror. Vi har vist ikke haft fornøjelsen endnu," siger han med et smil og slipper Liané for at give Kal hånden. Det var hende eller vinglasset.
Senest Redigeret: 10-08-2015, 20:32:44 af Dust

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
((Kal))

Kal var så småt på vej til at gøre honnør for storadmiralen, men får reddet den som den anden giver ham hånden i stedet. Han tager imod og trykker den med en fast mine.

"En stor fornøjelse at møde Dem, Sir"

Hans udsagn er med officiel stemme, men hans tone er lige præcis sådan, at det faktisk lyder oprigtigt.

"Jeg ser frem til at gøre tjeneste under Dem."

Aayla Secura

• - of Doom
((Liané))

Liané slipper Kals arm, så snart denne begynder at hilse på Adrian, og mens de to finder ud af at tale sammen, kalder hun en tjener til sig, så hun kan få fyldt sit glas op.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Adrian))

Gøre tjeneste ...? Adrian ved ikke hvad Kal snakker om, men han er åbenbart nyansat. Nåh jo, der var vist noget med Lianés ene bror (eller har hun kun én?), og det var spændende, og muligvis havde hun en meget nedringet kjole på, så Adrian hørte ikke rigtig efter ...

"Naturligvis, Kal, naturligvis," svarer Adrian med et smil. "En mand med dine evner ... Jeg glæder mig meget til at se dig udrette store ting. Det er utroligt vigtigt for mig at have de bedste folk i min tjeneste, så jeg har store forventninger til dig." Hans stemme er kammeratlig, og han slipper først den anden mands hånd da han har givet den et fast klem.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
((Kal))

"Jeg vil gøre hvad jeg kan for at leve op til Deres forventninger, Sir."

Han prøver at se bort fra Lianés flirterier. Hun kører sit eget spil, og det er ikke et Kal vil indblandes for meget i. Han håber bare, at han ikke allerede er kommet for tæt på ved at lade sig arbejde for storadmiralen. På den anden side kan man heller ikke være bange for at løbe en risiko, når man ser en karrieremulighed.

"Det var en fin gave, som De fik af Lady Vanda, Sir. Hun må anse Dem for en værdifuld allieret."

Aayla Secura

• - of Doom
((Liané))

... Er ude for at finde champagne, så de to herrer kan bare spille videre.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Adrian))

"Ja, det håber jeg da sandelig at hun gør," svarer Adrian muntert. "Vi er på samme side i denne krig. Vi er alle afhængige af et godt samarbejde. Det må du om nogen kende til, min gode Kal." Adrian lyder som om han hentyder til noget meget bestemt ved Kals karakter, selvom han ikke rigtig ved hvad det er Kal er blevet ansat som. Selv menige soldater bliver indprentet hvor vigtigt det er at kunne stole på sine soldaterkammerater.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
((Kal))

Samarbejde er ikke just en ting, som Kal gør sig meget i. Tidligere har han mest arbejdet alene, og hvis han har brug for noget fra andre, så finder han som regel en måde at få det på.
Én ting han dog kender til, at at lege pænt med de andre børn. Det er altid godt at skaffe sig allierede - hvad enten man så har tænkt sig at hjælpe dem eller ej.

"Bestemt, Sir. Så magtfuld en allieret vil gøre stor gavn for Imperiet og Dem. Jeg er sikker på, at dette samarbejde nok skal bære frugt. Så længe, at de kan få de andre storadmiraler og officerer ombord."

Kal kunne ikke undgå at spotte flere fremtrædende personer mens han sikrede sig, at flokken af gæster ikke inkluderede nogle overraskelse eller folk, så officeren, som forsøgte at komme op på scenen. Flere af officererne havde meget anspændte miner, og den rebelske mand, som Kal stoppede er kun et eksempel på de stemmer, som kunne se problemer med en alliance med Skyggeakademiet.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Adrian))

Adrian lægger en hånd over hjertet med lidt mere alvorlig mine da Kal nævner at det gavner både ham selv og Imperiet. "Jeg er intet uden Imperiet, og alt hvad jeg kæmper for er hendes storhed. Hvad der gavner hende, gavner os alle. Lady Vanda er en stærk allieret, og jeg håber at mine kolleger kan se forbi deres personlige mistro og erkende dette."