skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars The Clone Wars 1-6 Blu-ray

(Læst 4239 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Zeverion

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Mand
Det sikkert blivet spurgt før men jeg spørger alligevel

Nogen der ved hvornår Star Wars The Clone Wars 1-6 kommer på Blu-ray

K.Johannsen

• Uberørt af Kraften
Mig bekendt er den vidst udkommet i det store USA, men jeg kan ikke forestille mig at der er nogen planer on at udgive en dansk, eller bare en europæisk udgave. Sagen er den at sæson 6 jo aldrig har været sendt i DK, vi har end ikke de første 5 sæsoner på Netflix, som amerikanerne OGSÅ har det. Jeg syntes at have hørt, at det eneste europæiske land sæson 6 nogensinde blev sendt i var Tyskland, ovenikøbet før de fik den at se i USA, så måske er der et lille håb dernede. Men kan ikke huske om de kører på samme dvd-region som DK, eller om det overhovedet har en indflydelse på blu-ray.

-K

Zeverion

• Uberørt af Kraften
Hey K

Du skulle vel ikke vide om inde på Amazon Instant Video hvor man kan få alle 6 seasons om de er med danske eller engelske undertekster

http://www.amazon.com/Ambush/dp/B009FUNU6M/ref=sr_1_2?s=instant-video&ie=UTF8&qid=1429469407&sr=1-2&keywords=star+wars+the+clone+wars

K.Johannsen

• Uberørt af Kraften
Aner det faktisk ikke, men jeg har meget svært ved at forestille mig det. Jeg tror ikke at vi skal regne med at være særligt prioriteret på den måde her i vores lille bitte land :)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Eftersom micro serien foregår både før og efter den anden serie, er det svært at vurdere hvilken rækkefølge det er. Men det kunne evt. Være du kan se Volume 1 først, derefter Clone Wars filmen og serien og så Lost Missions og derefter Volume 2 af Micro
Serien, der slutter lige inden hvor Episode III starter.

Håber du ved, at Lost Missions er markeret som US Import og vil ikke fungere på europæiske blu-ray afspillere.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Zeverion

• Uberørt af Kraften
Ok

Ved godt den er US Import men læste i kommentar at en han bekræfted den er region fri

Bygone4a1n

• Uberørt af Kraften
  • *
Jeg faldt lige over denne sæson 1-5 bluray boks på amazon med dansk tale.

http://www.amazon.com/Star-Wars-Clone-Season-Blu-ray/dp/B00APGRMX2/ref=pd_bxgy_74_img_2?ie=UTF8&refRID=1H8A9330RBMEEBBRGJNT

Jeg har selv købt s1-5 med dansk tale på bluray hver for sig over de sidste år.

Hvis nogen falder over s6 box med dansk tale så må i endelig sige til.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Alle seks sæsoner kan I hvert fald findes på den danske Netflix nu. Ved så ikke om sæson 6 er med dansk tale da jeg ikke har set den endnu.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Bygone4a1n

• Uberørt af Kraften
  • *
Alle seks sæsoner kan I hvert fald findes på den danske Netflix nu. Ved så ikke om sæson 6 er med dansk tale da jeg ikke har set den endnu.

Sæson 6 på netflix er både med dansk tale og danske tekster, men hvorfor i hulen kan man ikke købe den på bluray i butikkerne så.