skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Årets bedste køb... (Måske)

(Læst 3397 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Ja ups, der røg så opsparingen igen  :-o Jeg kom her den anden dag forbi et skilt hvorpå der stod loppemarked og jeg så en masse Star Wars figurer stå på et bord. Jeg fik bilen ind til side og gik ind for at se hvad det drejede sig om. En ældre herre var igang med at slæbe kassevis af legetøj frem og stille dem op i en totalt tom stue. Heriblandt en god bunke med SW figurer. For at gøre en lang historie kort, så havde de tilhørt hans nu afdøde søn og han skulle bare af med det da huset var blevet solgt.

Jeg fik presset prisen en smule, da jeg ikke havde ret meget at gøre godt med og jeg synes det ville være synd at lade en eller to kasser stå tilbage. Da jeg kom hjem og fik talt op var der over 250 enheder hvilket gav en fornuftig stk/pris.

Jeg har taget lidt billeder af de der er pre 2000. Har lavet et album på photobucket hvor de kan ses. Men ville lige vise et par billeder af hvordan 250 æsker ser ud på et soveværelse  :-D

Album

I reject your reality and substitute my own!!

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
mega misundelig...

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Wow. Der var godt nok nogen der solgte en kæmpe samling. Nice gevinst :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Jeps, en fed samling. Der er dog ikke nogen guldkorn imellem,  da alle figurer er fra 90'erne og umiddelbart ikke nogen af de rigtig sjældne. Men hvis jeg vælger at sælge dem skal der nok ligge en fortjeneste alligevel.

Jeg har dog endnu ikke besluttet om jeg vil sælge, eller gemme dem og se tiden an.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Well, værdigen stiger jo med årene og hvis emballagen forbliver uåbnet, hvis det er hvad man går op i :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
mega misundelig...

Du er da velkommen til at komme med et bud   8-) Mit store problem er at hvis jeg beholder dem så mangler jeg pludselig en god sjat penge i min opsparing. Men sælger jeg dem nu, får jeg nok ikke nær så meget som hvis jeg måske gemmer dem 4-5år eller længere.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Ja gad jeg havde "tid" men jeg har heller ikke plads...

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Well, værdigen stiger jo med årene og hvis emballagen forbliver uåbnet, hvis det er hvad man går op i :wink:

Tror desværre det er tilfældet med modern ting. Nogle af variationerne var dyre da de kom i midten af 1990'erne , men her næsten 20 år senere, er de faktisk fadet i værdi siden dengang. Der er meget få ikke-vintage (vintage = 1977 - 1989) figurer som er noget værd i dag, selv moc (mint on card). Det ser ikke ud til at være en tendens blandt samlere til at dette skule ændre sig i den nærmeste fremtid.  
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det var da ellers noget af en samling, du fik med dig hjem der, hold da op!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Ja det var en rigtig fed samling at få fingre i. Og for at gøre det hele endnu bedre, så fandt min mor en lille rest af min barndoms samling, under en oprydning i hendes kælder. En samling jeg ellers var sikker på var gået tabt. billeder kommer nok op i morgen, da jeg lige vil dele dem med jer også.