skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi bukser?

(Læst 3138 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Hejsa, ja nu er der vinterferie og ingen Legoworld så Nichola og jeg mangler noget at tage os til og med Randers og Legoland event på vej og mit TOR armor uegnet til arena står vi begge og ønsker os noget mere tøj at vælge imellem.

Jeg har siddet og kigget div guids igennem og har også fundet mig to designs til hver vores Tunika, men kan ikke rigtig finde ud hvad jeg skal gøre med bukser til Nichola. Til mig selv har jeg tænkt mig at benytte de bukser jeg brugte sidste år til Legoworld og så arbejde ud fra det. Men til hende den lille har jeg ikke rigtigt noget at bygge på, så derfor. Hvad gør i med bukser ? Køber i et par bukser, eller syer i selv nogen og hvilke og hvordan ?

På forhånd tak og håber snart vi ses igen.

Nemo out  8-)
I reject your reality and substitute my own!!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Den eneste gang jeg prøvede at sy et par bukser gik det galt. Granted, det var da jeg første gang gik i gang med et kostume og det er flere år siden, men har ikke prøvet det siden. Jeg foretrækker at finde et par i en butik der passer til tunikaen.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
fordelen ved at finde et par bukser der passer til er også, at mange købte bukser kommer med lommer helt af sig selv - så slipper man for at sy dem, og man slipper for konstant at slæbe sin "Ani" rundt til at bære ting for sig ;)

... Men nu plejer jeg at lave lange tunikaer og så bare have strømpebukser på, så det løser bukseproblemet (men ikke lommeproblemet) for mig :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Ok, men hvilken slags bukser bruger i ? Sweatshirt, jeans, lærreds eller andet ??  :?

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Til min grønne bruger jeg et par mørkebrune fløjlsbukser. Behageligt at rende rundt i en hel dag

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Når man snakker Jedi bukser, er der mange (voksne) der bruger Dickies. De fås nemlig i ret mange farver. Ani bruger dem både til Anakin og Track kostumet - og vist også til Derek, måske?

Lige nu kan jeg kun se babyfløjl inde i hovedet, Jaina, hehe :D Det ville jeg ikke vælge :)

Jeg har før brugt billige hørbukser som ekstra Jedi busker. Det fungerer også fint :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Babyfløjl? Overhovedet ikke :-P ganske almindeligt fløjl. Hvis det har et andet navn er jeg ikke klar over det :wink:

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Tusind tak, tror vi vil lave tunikaen først så, så kan vi finde nogen bukser der passer til bagefter  :lol:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Jeans fra bilka eller kvickly i den var der skal bruges

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Har nu taget en masse mål på hende den lille og er kommet frem til at jeg ca skal bruge 1,5m a 150cm til en ydertunika, lyder det helt forkert ?

Da det stof jeg har fundet er 150cm bredt kan jeg efter mine beregninger lave både for og bagstykkerne ved siden af hinanden i bredden af stoffet og da hendes overkrop ikke er så voldsom skulle der også være til ærmer og en obi.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
Nej det lyder ikke forkert

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Hvordan går det med projektet, Nemo?

Kan da lige sige jeg selv bruger rimelig almindelige stofbukser, enten sorte eller brune. De fungerer godt til formålet, og så slipper jeg for besværet med at skulle sy bukser selv. :)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Jamen det går fremad, stoffet er kommet og vi har lavet mønster i weekenden og jeg regner med at få tid til at klippe og sy i næste weekend. Stoffet er dog noget tyndere end forventet så jeg er lidt spændt på det endelige resultat. Men regner med der kommer lidt billeder i weekenden.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Det lyder godt. :) Så længe stoffet ikke er så tyndt det er gennemsigtigt, så går det nok. Det kan være godt, at have noget der ikke er alt for tykt, når man skal rende rundt i et flerlagskostume.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"