skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Bib Fortuna kostume

(Læst 1914 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MkW_code

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
  • A beton nya mombay m'bwa!
Som jeg luftede lidt til Star Wars messen i weekenden har jeg gået og overvejet at lave mig et Bib Fortuna kostume, dog har jeg ingen erfaring med at sy eller at lave modeller til det, så enhver hjælp ville være skønt.
Ved godt at det er et kæmpe projekt jeg har kastet mig ud i, derfor tænker jeg også at lave det som et 2 trins projekt, ved at lave dragt først og derefter hoved stykket. Vil rigtigt gerne modtage alle de råd som i har, med hensyn til stof og hvad der ellers måtte være. Vil rigtigt gerne gøre så meget ud af kostumet som jeg nu kan

Steam ID   |  XXI/VII MCMLXXXI

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Det lyder rigtig spændende og jeg glæder mig til at kunne følge med i projektet. Hvad angår hjælp, så tror jeg at jeg vil overlade det til mere garvede kostume magere, da jeg selv er i indlærings fasen.
I reject your reality and substitute my own!!

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Nu må du endelig ikke misforstå mig når jeg siger: "held og lykke!"

Det bliver dælme npget af et projekt og ikke noget man abre lige går i gang med, der er en masse detaljer der skal være i orden(men sådan er det jo med dem alle sammen)

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

MkW_code

• Føler Kraften
  • *
jeps, ved godt at kastet mig ud i noget stort, forventer da heller ikke at være færdig lige foreløbig, kommer nok til at tage et år eller mere

Sidder og kigger efter en Bib Fortuna figur, som jeg måske kan bygge lidt på, ville det være en god vej at gå?
Senest Redigeret: 05-11-2013, 11:42:02 af MkW_code

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Jeg ville besøge den 501st afd der omhandler Denizens og kigge under Bib Fortuna delen som du finder her http://www.kraytclan.com/forum/index.php?/forum/57-bib-fortuna/

Eller kigge her hvor der er en der rent faktisk har lavet en Bib, da det så vidt jeg kan se endnu ikke er et kostume der rigtigt er nogen der har lavet nogen af. http://www.thedentedhelmet.com/f45/bib-fortuna-costume-progress-28174/
Senest Redigeret: 05-11-2013, 12:55:26 af Nemo
I reject your reality and substitute my own!!

MkW_code

• Føler Kraften
  • *
uhh, der er rigtigt mange billeder at kigge på og jeg kan muligvis også allierer mig med en syerske, som måske kan hjælpe med dragten. Er også i gang med at se filmene for at få et godt blik på det de har lavet der

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Har læst, at de første gange to det ca 8 timer at lægge Bib Fortuna makeuppen, spurgte Michael Carter (eller også var det Toby Philpott jeg talte med om det), og fik det bekræftet, men de fik det vist ned på 2 - 3 timer til sidst. Men mon ikke man kan støbe hovedet, så der ikke skal lægges makeup hver gang. Glæder mig til at følge projektet, da det er en flot dragt og en interessant karakter.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.