skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Between jobs.

(Læst 5170 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
((Sabine))

"Su'cuy, vod'i'ka! Jeg savnede lige at høre din stemme, men du er åbenbart optaget af noget meget vigtigt, som sikkert slet ikke kan vente, selvom din søster nu ringer til dig for at sludre..."

Den smalle, mørke gyde er ikke det bedste sted at skifte. Vandet drypper ned fra tagene og stilladserne og derfra videre ned for at ramme skuldrene på Sabine. Hun udstøder noget imellem et gys og et halvpiget hvin, før hun klemmer commlinken fast mellem sin kind og skulder, så hun bedre kan folde den lange, røde kjole ned i sin skuldertaske.
"Eeew.... Nå, jeg er lige blevet færdig med min opgave, kan du huske ham Zabracken? Han er poodoo." Sabine griner kort, men hun trækker sine bukser og de lange støvler med sporerne på. "... Du skulle have set hans ansigt, da han opdagede, hvad jeg skjulte under kjolen. Banthahjerne...! Hæng lige på et øjeblik, søs, 'skal lige..."

Hun skifter commlinken over til den anden skulder efter at have trukket sin tanktop på og tager sin vest på. "Er du forresten sluppet af med den der latterlige voldsstævning? Det er da også utroligt, at man ikke engang må afreagere bare lidt, når man er omgivet af et lallende slæng af indskrænkede fæhoveder! Hey, var det ikke en genial idé, hvis jeg kom og besøgte dig på Bastion?? Jeg skal nok opføre mig pænt, det lover jeg! Ori'haat!!"
Sabine spænder våbenbæltet omkring livet og sikrer arsenalet, som hun altid slæber rundt på. Så kommer den lange frakke på som det sidste, inden hun griber fat om commlinken med sin hånd igen.
"Jeg er nødt til at smutte igen, Victoria, men ring lige tilbage, ikke? Ke barjurir gar'ade, jagyc'ade kot'la a dalyc'ade kotla'shya!"

Hun afbryder forbindelsen og sætter commlinken tilbage i  sit bælte. Så tager hun sin bredskyggede hat på og snupper sin skuldertaske, så hun kan smutte ud på gaden igen og blande sig med de mange forskellige beboere på Nar Shaddaa.

((Sidstnævnte mandalorianske frase betyder: "Train your sons to be strong but your daughters to be stronger."))

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

Omkring en halv time senere ringer Sabines comlink.

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...

Bloody87

((Sabine))

Commlinken bliver snuppet, allerede før sit andet bip. "Sabine Grae Vall, likvidering, demolition og generel uorden ved særlige lejligheder," præsenterer Sabine sig med et smil, da hun måske har en lille anelse om, hvem der kalder hende op?

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

"..."

"Goddag, Søster." Victorias stemme lyder flad og tonløs i forhold til Sabines.

Bloody87

((Sabine))

"Victoria!!" Sabine lyser op i et smil, som uden tvivl må kunne høres i hendes stemme. "Fantastisk! Du er godt nok hurtig, fik du slet ikke hørt min besked?? Jeg var ellers meget omhyggelig med at lægge den. Hov..!" Hun snor sig med nød og næppe forbi to Weequays, der står og skændes om prisen på et eller andet fra en gadebod.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

"Jeg hørte den." Victorias stemmes mangel på begejstring taler sit tydelige sprog om hvordan den besked blev modtaget.
"Jeg har siddet i møde. Jeg har frokost nu." Sabine kender sikkert sin søster godt nok til at vide at denne som altid sipper til en kop koffeinfri te som afslutning på sit måltid.

Bloody87

((Sabine))

"Frokost? Her er det over aftensmadstid," svarer Sabine og fortsætter ind på det lille marked, som er skudt op på den smalle gade. "Jeg spiste på jobbet. Du ved nok." Hun griner, en dæmpet, boblende latter.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

"Tidsforskel, Søster," lyder det lidt spidse svar, der kunne tyde på at Victoria driller sin søster nådeløst. "Det har far lært dig."

Bloody87

((Sabine))

"At spise på jobbet?" Sabine griner. "Uden tvivl. Bortset fra at han aldrig spiser noget." Den drillende tone i hendes stemme er tydeligt. Det er en godmodig, skarpt hentydende joke mellem deres mor og søstrene, at deres far kun lever af kaffe.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

"Så er det vel snarere mor der har lært dig det," svarer Victoria. "Selvom du lyder som om du ikke har andet end koffein i blodet."

Sabine må næsten kunne høre på hende at hun tager en kort pause for at nippe til sin te, selvom det er ganske lydløst.

"Hvordan går det, vod? Zabrakken gav dig ikke problemer?"

Bloody87

((Sabine))

"Problemer? Nej, da, ad'ika!" Sabine udstøder en perlende latter, der får en Rodiansk forbipasserende til at fare sammen. "Det faldt ham ikke ind, at jeg med mit uskyldige ydre og ufejlbarlige charme kunne være andet end interesseret i hans maskuline udstråling... eller sådan noget..." Hun griner igen og hopper let hen over en blanding affald, der mest af alt ligner en kvalmende klump kød.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

"Dit uskyldige ydre og din ufejlbarlige charme?" Victoria slår et lille klik med tungen. "Det er ikke en beskrivelse jeg ville sætte på synet af dig i en kjole, kære søster."

Bloody87

((Sabine))

"Av!" Sabine gnider sig på overarmen, hvor det imaginære slag måtte have ramt hende. "Det gjorde ondt, søster. Jeg havde ellers øvet mig foran spejlet!" Sabines smil i hendes stemme må kunne høres tværs over galaksen.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
((Victoria))

"Jeg er bange for at man skal være født med det, søster. Uanset hvor fin en kjole du har fundet dig." Der er en pause et øjeblik, som om Victoria pludselig kommer i tanker om noget.

"Nu var det vel ikke den gule, vel?" Der er næsten en gysen i hendes stemme.

Bloody87

((Sabine))

"Har du arvet fars selvvalgte farveblindhed??" udbryder Sabine og ser vantro ud i luften, som om hendes søster kan opfange hendes blik. "Satte vi ikke ild til den og dansede en glædesdans omkring resterne... Nej, vent, det var vist lige noget, mit hoved fandt på!"