skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Master Nemo's kostumer

(Læst 8730 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Det ser godt ud Nemo og det bliver sikkert godt alligevel, selvom spartlingen kommer til at mangle. Glæder mig til at se det hele samlet. :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Det kan jeg love for du ikke er den eneste der gør Jaina, jeg synes dog bare at jeg løber panden mod en mur hele tiden. Hver gang jeg har overvundet et problem opstår der et nyt. Har i dag regnet lidt på det hele og kom frem til at mit projekt på nuværende tidspunkt er ca 17 dage forsinket pga diverse forsinkelser og uforudsete hændelser.

Og bedst som jeg troede jeg nu havde det hele på plads i morges da jeg stod op, så faldt det hele til jorden igen til middag da jeg gik ud til vaskemaskinen for at kontrollere resultatet af min indfarvning af bluse og bukser(leggings) til under armoren og fandt et par stadig kridhvide leggings og en meget meget brun bluse, med stadig hvide syninger  :|

Jeg havde købt det hele i hvidt og valgt at farve det selv for at få en mere ens farve, men selvom vaskemærket sagde bomuld så tog de åbenbart ikke imod farven. Så i morgen må jeg en tur i byen og se hvad jeg ellers kan skaffe. I aften kommer der ingen billeder da det hele bare er malet sølv og det ligner faktisk bare billedet fra igår. Så det må vente til i morgen, hvor jeg forhåbentligt får malet alt det grønne og de andre små detaljer. Hvis det lykkedes uden problemer så har jeg "hele" fredag eftermiddag/aften til at montere remme og prøve det hele på for første gang.
I reject your reality and substitute my own!!

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Auch, det var knapt så godt :-l håber du finder en løsning.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Uf, hvor jeg kender det der med forsinkelser. Jeg krydser fingre for dig!

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Hurraaaaaa. Er lige blevet færdig med at male og da jeg var inde i byen og hente mine støvler, som i øvrigt er mega fede(synes jeg selv) havnede jeg bag en usædvanligt og umådeligt laaangsom kvinde, der skulle spørge til hver enkelt plejemiddel i butikken. Alt imens jeg stod og ventede og blev mere og mere irriteret over alt den tid jeg ikke fik brugt på mit kostume, fik jeg kigget ned i en rodekasse lige ved siden af køen. Og hvad lå der? Lige det jeg stod og manglede et par rigtig flotte brune tykke strømpebukser så nu er alt hvad jeg mangler, at montere stropper og pakke til lørdag morgen.

Malingen er lige blank nok efter min smag, men det bliver der rettet op på efter Tåstrup. Jeg købte den ellers som værende "mat grøn" synes dog ikke den er særlig mat. Men her er så resultatet af 12 dages og laange nætter arbejde.

Senest Redigeret: 01-11-2013, 07:08:53 af Nemo

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Wow, det ser rigtig godt ud, Nemo :-)

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Yay!! Sådan! Det er bare godt at høre! :-D Jeg glæder mig til at se dig med det i morgen!

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Well i takt med, at min Tor jedi bliver mere og mere opdateret og jeg nu har troopet i den, sådan officielt, så har jeg som flere af jer sikkert ved planer om, at kaste mig over et ekstra kostume...

Min Tor jedi, lavede jeg til og for mig selv, da jeg synes den er mega fed og fordi jeg er vild med spillet. Men det blev hurtigt klart for mig, at ikke ret mange havde den mindste ide om, hvem eller hvad jeg skulle forestille, ja selv ikke div, RL og 501st medlemmer var klar over det.

Så nu er jeg blevet enig med mig selv om, at gå all in på at lave en Kanan Jorrus, fra den nye animations serie Rebels. Armor delene har jeg allerede forudbestilt hos Kevin Wier og de skulle meget gerne være hos mig i starten af 2015, så jeg kan nå at samle, slibe og male dem inden næste års Legoland troop.

Bukser har "Disney" været flinke og blot give ham et par grå bukser, som jeg ikke er i tvivl om jeg nok enten kan finde eller lave selv. Hvad bluse angår så er jeg lidt i tvivl. På de ref. billeder jeg har, synes jeg hans bluse ser grønlig ud, men hans actionfigur er helt gul. Jeg har bestilt en bunke farveprøver som skulle komme inden for en lille uges tid, hvor jeg har taget både gule, men også et par grønlige som jeg synes passer bedre.

Den koksgrå inderbluse har jeg fundet og min tanke er at købe to ens, sprætte den ene op og bruge ærmestoffet til at lave handske delen af, så de rent faktisk sidder på blusen og har den rigtige farve.

Skægget kan klares, med et par ugers trimning inden troop og regner med at kunne finde en billig paryk, da det jo ikke er den vildeste frisure der skal laves. Jeg har fundet den luftpistol der danner base for hans blaster (DL-18).

Mit største problem bliver lyssværd og mest af alt støvlerne, så hvis nogen af jer, på jeres tur rundt i dagligdagen skulle falde over et par der ligner, eller kunne komme til at ligene. Eller måske kender et sted/person der laver den slags, så sig gerne til. Jeg vil se om tcss måske har noget til saber jeg kan bruge, ellers må jeg nøjes med min Anakin til at starte med.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Ja, jeg dobbelt poster lidt, men som flere af jer ved har jeg siden Tåstrup sidste år talt om, at skulle have en jedi til arena brug. Dette har jeg nu fået, det har været lidt svært for mig at få taget nogle ordentlige billeder, men her er da et par stykker og så håber jeg på at kunne få en til at tage nogen af mig uden brug af et spejl  :-P

Den var som udgangspunkt ment som en Anakin, men jeg tror bare jeg køre den som generic og ser om ikke RL også går med på den, efter lidt ændringer hist og pist (forhåbentlig ikke for mange)  8-)

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Hmm, jeg tænker lidt om du vil kunne lave støvlerne, hvis du nu kan finde en fladhælet, højskaftet, enkel støvle uden noget pynt eller dingel dangel på, og så tegne og male mønsteret? Hvis nu støvlen var lysebrun, så kunne det mørkere brune farves ind. :)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Så er der lidt update på Kanan projektet.
Jeg har i dag lagt ordre på en custom Kanan saber bygget af Janne O. fra Finland (forventet lev. januar 2015).

Armor delene er allerede bestilt hos Kevin W.(Forventet lev. jan/feb 2015).

DL-18 er endelig så småt påbegyndt, fandt lige en super lækker luftpistol, der ligner den der oprindeligt blev brugt, som basis for den.

Angående støvlerne, så er jeg ikke så imponeret af et par af de støvler jeg har set rundt omkring, hvor de har gjort som du foreslog Lora. Jeg ved ikke om det så er fordi, der er blevet benyttet billige støvler eller hvordan det så er lavet. Men jeg leder videre, jeg regner ikke med at Kanan bliver færdig før i begyndelsen af 2015.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
uh! har du bestilt fra Janne O.! det glæder jeg mig til at se!!

og billeder for pokker! så snart du kan ;)

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Jeps, Anton ledte mig på sporet af Janne og efter lidt snak, så kom vi frem til en pris jeg kunne være med på. Det bliver en 'stunt' udgave. Altså kun lys, men til gengæld så laver han den rigtigt som i Rebels, altså at hilten kan dele sig på midten. Men da han er ret booket op lige nu aftalte vi levering i det nye år. Men Janne ville sende mig nogle billeder af en Kanan saber han er i gang med at færdiggøre for Kir (Rusland).

Billeder af resten af projektet kommer snares, når jeg igen får en computer.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Hvor lyder det nice, Nemo :-) glæder mig til at se billeder. Vil ikke plage, nu hvor Ani har gjort det :wink:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi