skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Master Nemo's kostumer

(Læst 8463 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Uh Nemo, det bliver fedt :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Tak, ja det håber jeg også...

Føler mig snart som lille Emil fra Lønneberg, jeg sidder hver dag ude i værkstedet og snitter,sliber og pudser  :lol: Men nu er alle delene skåret, slebet og pudset, i morgen skal jeg hente en pakke med lim og kicker på posthuset og så skal Emil være skæv resten af ugen. Lørdag er der fridag pga fødselsdag og så er det ellers tilbage i værkstedet igen til spartling og mere slibning  :roll:

*Billeder kommer snart.
I reject your reality and substitute my own!!

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
XD det lyder som om du hygger dig med det. Læg endelig billeder op af processen :D

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Hygger mig desværre ikke så meget mere som jeg har gjort, arbejdet på armoren har stået stille siden torsdag, da jeg endnu ikke har fået min lim og kicker og så har et par skole opgaver og en fødselsdag krævet lidt mere opmærksomhed end forventet. Jeg har dog så næsten fået lavet min kåbe færdig, mangler stadig hætte og lidt detaljer, men ellers er jeg godt tilfreds med mit første forsøg på en kåbe.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Den ser ganske glimrende du ^^

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
jeg skulle lige til - som den skarpsindige kostume dommer, jeg nu engang er, at skrive at dine ærmer er aaaalt for korte....

indtil jeg kom i tanke om, at det er en TOR jedi ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
He he, ja det kan jo ske for selv den bedste  :-P Når jeg står i "kampstilling" så slutter de lige ved albuen, så man kan se min underarms armor. Jeg forsøger at få en til at hjælpe mig med at tage et par billeder når jeg forhåbentligt har fået limet det hele sammen i morgen, også så jeg kan se ca hvordan det kommer til at sidde.
Senest Redigeret: 27-10-2013, 16:56:53 af Nemo

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Så kom der hætte på kåben, men jeg er ikke rigtigt tilfreds da man kan se syningen i nakken og jeg er lidt i tvivl om hvordan/om jeg lige skal gøre den pænere... Hvad har i gjort? Ser jeres også sådan ud, eller har i syet et "skjulestykke" ud over?

Senest Redigeret: 27-10-2013, 23:33:20 af Nemo

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Hætten på min kåbe ser også sådan ud, men det er fordi jeg har valgt ikke at sy et ekstra lag stof hen over hætten for at dække syninger og har det egentlig også fint med den som den er.

Ellers ser det rigtig godt ud :-) godt arbejde :-) håber du når at blive færdig med armoringen :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
Det ser godt ud Nemo, jeg ville sy et stykke over ligesom roger har gjort

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Jeg havde også overvejet at sy et stykke hen over, men så kommer der jo bare en syning der også... så om der er den ene eller den anden syning? Men er det acceptabelt at den ser sådan ud ?

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Jeg synes det ser godt ud! Som glad SWTOR-nørd er jeg vild med din kåbe (med korte ærmer!) :-D

Du kan jo evt. lade hætten være som den er for nu, prøve at have det på til Tåstrup, og så derefter rette på den. Som den er nu er den fin, men det ville selvfølgelig pynte at skjule syningen. Læs evt. lidt om franske syninger, det har jeg selv brugt til min kåbe. Fx. her: http://astridhanghoej.dk/blog/?p=915

Men du kan sagtens bruge den som den er, så hvis du er i tidsnød synes jeg bare du skal fixe det efter Tåstrup :)

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Takker for responsen. jeg vælger hermed at lade kåben været "færdig" for nu. Og sætte alle kræfter ind på at få armor delene færdige også. Første del er netop hængt op og klar til grunder... Hvis i synes min "sprøjtekabine" ser lidt pudsig ud, så er det ret simpelt, mit værksted er for koldt til at male i, så har måtte lave indpakning af vores pulterrum så jeg kan male der.  :lol:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
Jeg syntes det ser ganske glimrende du ;)

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Så kom min lim og kicker endeligt og jeg og en kammerat har været i værkstedet siden kl 13. Her er så dagens resultat.... Alle dele limet og alt er grundet for 2. gang. I morgen starter selve male processen og med lidt held og lidt hjælp fra min ven, så når jeg trods diverse forsinkelser at få min armor klar... Eller det vil sige at helt færdig bliver den ikke, for jeg har måtte tage konsekvensen af at limen blev 4 dage forsinket, så til Tåstrup vil min armor være malet men ikke spartlet i samlingerne, da det simpelthen ville rykke hele processen og så ville jeg ikke nå at være klar før på mandag  :|

Men jeg har det sådan at hellere et kostume som mangler lidt end slet intet, det er nok ikke alle der deler den tankegang, men jeg vil sgu deltage i min Tor jedi og da jeg alligevel ikke kan nå at blive færdig i tide til at søge RL godkendelse så har jeg god tid bagefter til at rette aaaaalle de punkter som i vil være så søde at påpege i weekenden  :cry: