skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jeg ønsker mig...

(Læst 1534 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Denne tråd er oprettet efter aftale med GM.  :-)

Den er lidt i stil med tråden "Stillingsopslag", bare for spillere. Her kan man poste, hvis man har et ønske om at få en bestemt rolle (i form af en karakter) udfyldt i spillet af en anden spiller. Det kan f.eks. være et familiemedlem til ens karakter, en lærermester, en makker osv.
Således kan andre spillere se det og skrive i tråden eller over PB (alt efter aftale), hvis de er friske på at tage udfordringen op.  :-)

Hvis der er opklarende spørgsmål til "opslaget", så stil dem også gerne her i tråden, hvor alle kan se det.

For en god ordens skyld skal det nævnes: Bare fordi karakteren er ønsket her i tråden, betyder det ikke, at den nødvendigvis skal godkendes af GM. Det her er spillernes ønsker, og hvis GM vurderer, at der ikke er plads til flere af "den slags" karakterer lige nu, står dette stadig ved magt. :-)

Hermed vil jeg starte tråden.

Søges:

Min søde karakter Liané søger en kompetent spiller til at varetage rollen som hendes bror. ;D

Specifikationer: Han er være mand, menneske, officer i Imperiet under Storadmiral Brite og hans baggrund skal passe med Lianés.
Derudover skal han passe på Lianés beskrivelse "stivstikker" (det er så op til fortolkning ;-)).
Han bærer efternavnet Tanera.

Så er du gammel spiller og har lyst til at prøve kræfter med en ny karakter?
Eller måske en helt ny spiller, der mangler inspiration?

(PS: Adrians CM skal nok ikke søge. ;-) )
Senest Redigeret: 06-10-2013, 23:27:14 af Aayla Secura
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Aayla Secura

• - of Doom
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Jeg ønsker mig stadig en bror til Liané! Og hun holder ikke Adrians fødselsdagsfest, før hun har fået en bror, fortæller hun mig. ;-)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

thrawn

• Storadmiral T
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
Som vi snakkede om i går, så virker dine trusler. En bror på vej  :wink: