skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Begyndelsen på noget nyt

(Læst 9909 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
((Skib))

Det lyder en hvislen og en sprutten fra panelet der intensiverer gradvist indtil - !

Døren glider op med et forhastet *woosh* og lader lyset udefra strømme ind i skibet. Det eneste lidt betænkningsfulde ved dette lys er, at det samtidig aftegner den umiskendeligw skikkelse af en høj mandsperson lige i døråbningen

"Aha," lyder det ganske roligt fra skikkelsen der ser direkte ned på den indtrængende gæst i døråbningen

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
((Lerra/Telan))

Lerra når kun lige at blive henrykt over, at hendes forsøg virkede, før luften i et par sekunders tid fryser ved synes af manden.
For Kessel da også, hvorfor sker sådan noget? Nu gik det lige så godt...

"Hej." flyver det ud af hende i en uskyldig tone, mens hun i sit hoved forbereder sig på at flygte lige om lidt.
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

Manden foran Lerra må godt på vej mod de 50, selvom han som sådan holder sig ganske pænt; de grå hår i hårgrænsen afslører dog en form for alder. Hans beklædning er som taget ud fra den garderobe, Lerra lige har betragtet; manden er ulasteligt klædt i sorte bukser, sort, tætsiddende kravetrøje og elegante sorte skindhandsker

"Hvad ser jeg, har jeg fået gæster? En overraskelse, det må jeg sige, selvom," han kaster et roligt, omend køligt, blik mod dørmekanismen
"- det ikke just er en høflig en af slagsen," Hans klare, lyseblå blik falder igen på den lille skikkelse

"Men min gæst var måske på vej væk igen? Heller ikke videre høfligt at forsvinde uden så meget som at hilse på værten, har jeg ret?" Han sender hende et venligt smil, som måske alligevel ikke er så varmt

- Uh huh

Aayla Secura

• - of Doom
((Lerra/Telan))

Lerra retter lidt på sig i en bevægelse, der diskret får skubbet tasken med tyvekoster lidt længere op på skulderen. Hun forbereder sig lige så stille på at smutte. 

"Er det her dit skib? Der kan man sørme se." Siger hun med sin tydelige dialekt, der er i Jussiacs øre noget lyder udpræget Nar Shaddaansk.
Hun klarer op i et falsk smil til ham. I et splitsekund finder hendes blik vej mod venstre, hvilket godt kunne indikere, at hun har tænkt sig at forsvinde den vej om lidt, hvis Jussiac ellers er opmærksom nok til at opfatte afsløringen.

"Men ja, det bliver ikke idag." Næsten før sætningen er afsluttet har sat sig i bevægelse. Hun giver ham et hårdt skub og er derefter på vej forbi ham, hvis det ellers lykkes for hende.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

Jussiac følger knægten med et roligt blik. Temmelig amatør-agtig. Enten er den lille fyr en utrolig god skuespiller, eller også har han glemt at låse skibet.

Da der bliver langet ud efter ham, træder han et dovent et lille skridt baglæns og jager i det samme en meget kontant klog ned i knægtens venstre skulder

"Hov, hov, nu ikke så hurtigt, min unge ven," siger han med samme rolige, men meget kontante stemmeføring. Den handskeklædte hånd klemmer hårdere om drengens skulder, og Jussiac træder et skridt fremad, idet han vil tvinge drengen til at bakke med

"Er der ikke noget du har glemt?"

- Uh huh

Aayla Secura

• - of Doom
((Lerra/Telan))

"Knægten" er nødsaget til at bakke med tilbage, men hun gør et irriteret vrid med skulderen for at vriste sig fri.

"Hm, det tror jeg ikke?" Siger hun og ser trodsigt på den fremmede.
Det ville egentlig være nemmere bare at lange tyvekosterne tilbage til ham, men hun er ligesom allerede kørt ud af et andet spor. Desuden, hvad er chancen for, at han bare lader hende gå derefter? Hun kan prøve at trække tiden ud og se, hvad det bærer med sig. Det var dog en Kessels dårlig udvikling, det hele pludselig har taget.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

Jussiac presser knægten videre bagud, ind i skibet. Hans øjne gransker fortsat drengen. Der er et eller andet... besynderligt, forekommer det ham. Han har en forkert smag i munden af en eller anden grund. Leder tankerne hen mod fornemmelsen af prop i en god rødvin

Grebet i skulderen svækkes ikke, og han ignorerer fuldkommen protesterne da han skubber tyven hen imod pilotsædet

"Er det også en dum gæst jeg har fået ombord? Forhåbentlig ikke for dum til at tage imod et godt råd: Tag venligst plads og lad os starte forfra. Du glemte helt at præsentere dig," Hans blik understreger alvoren i anmodningen

- Uh huh

Aayla Secura

• - of Doom
((Lerra/Telan))

Den ubudne gæst lader tasken glide ned på jorden og sætter sig opgivende ned i sædet, som hun fik besked, slipper et suk og himler kortvarrigt med øjnene.

"Jaja, okay, jeg hedder Telan, hvis du endelig vil vide det." Siger hun og hiver huen på plads i siden med den ene hånd.

"Men seriøst, hør nu her, ikke?" Fortsætter hun hurtigt i samme talestrøm og taler videre, hvis Jussiac ikke afbryder.

Senest Redigeret: 25-02-2013, 19:58:55 af Aayla Secura

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

Jussiac stiller sig med let spredte ben over for tyven, idet han samler hænderne fladt foran sig så hans fingre peger frem mod hans hoved

Han sukker let, og antydningen af et skævt smil ses i den ene side af munden

"Jamen, oplad da din røst, kære gæst. Jeg er sikker på at du har nogle velvalgte ord at forklare dig med"

- Uh huh

Aayla Secura

• - of Doom
((Lerra/Telan))

Jussiacs ord giver dog Lerra en kort pause til at samle sin vejrtræning igen, så hun taler lidt roligere.
Hun retter sig en smule op i sædet.

"Det var ikke min mening at smadre strømforsyningen, vel? Men helt ærligt - Dit skib står helt ubevogtet og låsen er uduelig - " Hun slår let ud med hænderne, og griber den første, den bedste idé, der falder hende ind.

"Du er vist ikke her fra, så havde du sikret det bedre. Så hvis vi nu siger, at jeg bare afleverer de her ting tilbage..." Hun sender et blik efter tasken og begynder roligt at rejse sig op.

"Så smutter jeg, og du er sluppet billigere, end du ellers ville have gjort." 

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

Jussiac viser ikke med sit ansigt at lade sig anfægte det mindste af, hvad Telan siger

"Man kunne undres," begynder han, og giver lige nøjagtig nok pause til at man måske tror, man kan få et ord indført, og lige dér fortsætte han

"Hvis skibet, efter din bedste overbevisning er ulåst. Hvad mening vil der så være i at ødelægge strømforsyningen?"

- Uh huh

Aayla Secura

• - of Doom
((Lerra/Telan))

Lerra sender manden et blik, som om hun ikke helt kan følge hans tankegang. 

"Skibet var ikke ulåst, jeg slog låsen fra. Det var alt for nemt, det er det, der er pointen." Hun trækker på den ene skulder og har nu rejst sig helt op fra sædet, som om hun har lov til at gå om lidt.

"Hvis jeg havde været en hver anden, havde jeg måske bare snuppet skibet."

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

Jussiac lader hænderne glide fra hinanden. Der er enten tale om en virkelig god skuespiller her...

"Jeg er bange for at det ikke helt kan passe," bemærker han, og rækker ned efter tasken, som han roligt åbner op og ser ned i mens han snakker videre

"Det er en vældig advanceret lås. Medmindre, selvfølgelig," han slår blikket kort op og sender Telan et næsten interesseret blik
"At der er tale om en virkelig begavet indbrudsgæst," Han smiler, og konstaterer samtidig hvad der er blevet fyldt i tasken

"- Som uden tvivl stadig ærgrer sig over ikke at have åbnet indholdet af denne," han fremdrager en metalæske fra tasken. Så sender han knægten et opfordrene smil, og kaster i det samme æsken over i hans skød. Den er tung og kraftigt bygget til trods for, den ikke fylder mere end en mursten. PÅ toppen af den er en krypteret lås

"Kom," smiler han til Telan, og vifter opfordrende med hånden
"Åben den bare"

- Uh huh

Aayla Secura

• - of Doom
((Lerra/Telan))

Lerra griber den mystiske æske fra manden og sætter sig ned i sædet igen.
Først ser hun ned på boksen, efterfulgt af et skulende, mistroisk blik til den fremmede. Hun skal lige vurdere ham. Så begynder hun dog at undersøge låsen på boksen.

Efter et stykke tid ser hun på manden igen.

"Det kan jeg ikke lige nu." Siger hun roligt og trækker igen på skulderen.
"Jeg ødelagde min elektrostav, da jeg skulle åbne døren. Den skal jeg bruge for at kortslutte sådan en lås her." Det lyder som logik for mynocks ud fra hendes tone.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Jussiac))

ødelagde min elektrostav... Det lyder allerede lovende

"Åh, det er jeg da ked af at høre," smiler han til Telan og tager noget frem fra sit bælte

"Her, du kan låne den her," Han fremdrager en elektrostav (som er væsenligt mere lækker i designet og nok også lidt sejere end Lerras), og rækker den til knægten. Hans blik er stadig lige intenst

- Uh huh