skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

VIGTIGT!#ALLE LEGETØJS SAMLERE LÆS VENLIGST DETTE#DUSØR 500 KR.VIGTIGT!

(Læst 6214 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kimzoll

• Youngling
  • **
for cirka en 2-3 uger siden blev en vintage DROIDS A-Wing Fighter i MINT æske, taget fra butikken.
Hvad der skete var at min far (der ikke har så meget forstand på star wars) ikke kendte prisen på det pågældende stykke legetøj og ringede mig op, jeg snakkede med min far og den interresseret StarWars samleren i telefonen og fik at vide at rumskibet som samleren var interresseret i, var en B-WING fighter. Jeg gav selvfølgelig prisen på en B-Wing Fighter i boks ( ca.1100 kr.) og ikke prisen på en A-Wing Fighter i mint boks ( ca.3800 kr.). Nu vil jeg ikke pege fingre og sige alt muligt, for enhver kan blive fristet i den pågældende situation og min far er gammel og ved INTET om star wars. Jeg er bare interresseret i at få A-wingen tilbage eller differencen mellem de 2 priser.
Så når den/hvis den pågældende samler læser dette så kontakt mig venligst via privat besked så finder vi ud af det.
ELLER hvis en af jer andre samlere ved noget om dette vil jeg gerne høre fra jer. DUSØR 500 kr.

PS. Hvis jeg ikke høre noget fra samleren og på et tidspunkt selv finder ud af hvem det er(og der gør jeg) vil den pågældende blive meldt til POLITIET og ALDRIG bryde sig om at komme i butikken igen.
Mvh,
Kim Zoll
Star Wars Legetøj TIL SALG
Antik 77 v.marmorkirken
Store Kongensgade 77, kælderen.
1264 København K
Åben 12-17 hverdage Hjemmeside: http://community.webshots.com/user/kimzoll

Ramos

• Gæst
Altså som jeg har forstået det "vidste" den pågældende køber udmærket godt at det var en A-wing figther, men bildte din far ind at det var en B-wing, for derfor at kunne få den meget billigere? Hvis det er tilfældet vil jeg også sammenligne det med tyveri!!!

kimzoll

• Youngling
  • **
Ja det er konklusionen. jeg kan umuligt forestille mig at en samler ikke vidste det var en A-wing han købte, jeg er dog villig til at se bort fra dette hvis manden melder sig og jeg lover at holde hans navn for mig selv hvis han gør.
Antik 77 v.marmorkirken
1264 København K

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
  • Abby Sciuto -NCIS
kan det ikke også være at det var en der heller ikke havde særlig meget forstand på star wars der skulle købe den? fx. til en gave... Så er både køber og sælger blevet snydt

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Næppe Katinka. En A-Wing er en af de dyreste af vintage rumskibene, så jeg tror udemærket den køber har vidst, hvad han havde med at gøre. En A-Wing og en B-Wing ligner jo ikke just hinanden og A-Wingen er i en Droids boks, medens B-Wingen er i en RotJ eller Tri-logo boks.

Hvis jeg finder ud af hvem det er, skal han aldrig regne med at kunne handle med mig eller modtage min hjælp og rådgivning angående vintage Star Wars. Den slags er komplet uhørt, og personen skal på den sorte liste med det samme.
Senest Redigeret: 11-04-2007, 06:50:47 af Darth-Wulff
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Ramos

• Gæst
Efter hvad jeg kan læse på min liste over vintage toys (US$) priser, så ER A-wing det dyreste og mest sjældne fly kun overgået af SW radio controlled sandcrawler og nogle megasjældne tie-figther og interceptor fly i boks fra glasslite!

Dengar

• Gæst
OMG!

Jeg føler med dig  :|

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det er en meget kedelig historie, at nogen kan være så nederdrægtig og lave sådan et nummer  :x

Chancen for jeg hører noget er ik stor men ser jeg en A-winge til salg på Qxl i kasse eller i den blå avis skal du helt sikert nok høre om det Kim, Trust me.
Darth Pingu Awakens

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
jear okay så ka jeg godt se at det ik var en fejltagelse... Chancen for at få den igen lyder ikke til at være særlig stor...

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg ved ikke noget om det, men jeg håber da at du finder frem til personen i den sidste ende. Frygtelig affære :-(

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

TK-150

• Ja mit billede er flot ikk :)
  • Padawan
  • **
Jeg tror altså ikke du kan politi andmelde det her til politiet... jeg vil vædde med de ikke engang gider reagere på det.
Pågældende har jo købt og betalt for en vare i en butik og ikke stjålet, det er jo butikkens og dens personale's ansvar selv at oplyse de rigtige prise og søge for at det er den rigtige vare der bliver udleveret  ikke kunden's

Men jeg syntes naturligtvis at det er ret lavt af den pågældende person... hvis han i det helt teget har været klar over hvad prisen rigtigt skulle have været... men husk på  han spørger jo til prisen og få en oplyst og vælger at købe til den pris... så på een måde er vedkommende jo helt uden skyld.

Men kedelig episode.
(SL/TS-150)
TK-150  Proude member of VADER´s 501st.

Vincere

• Gæst
PS. Hvis jeg ikke høre noget fra samleren og på et tidspunkt selv finder ud af hvem det er(og der gør jeg) vil den pågældende blive meldt til POLITIET og ALDRIG bryde sig om at komme i butikken igen.

Køber har betalt det sælgeren (i dette tilfælde, din far) bad om, for varen. At sælger har oplyst en forkert vare - i dette tilfælde til FORDEL for kunden - er ikke kundens problem. der er én person der kan klage over dette - KUNDEN. Såfremt sælger har modtaget betaling for varen - og givet en kvittering, som sælger skal - er kunden fuldt berettiget til at beholde varen til betalt pris.

At du sidder og siger han skal meldes til politiet, kan betragtes som en trussel, og rent faktisk kan *DU* politianmeldes for det, da det kan anses som afpresning.

Pas på med hvad du skriver på et offentligt forum..

Venlige hilsner fra en 'tilfældig forbipasserende.'

kimzoll

• Youngling
  • **
Hej "tilfældigt forbi passerende" der er noget du har misforstået, køberen bildte min far ind at det var en B-Wing og ikke en A-Wing.
Jeg er FLØJTENDE ligeglad om det kan opfattes som en trussel rent retsmæssigt.
Loven er ikke altid retfærdig for alle slags tilfælde af situationer der opstår, i det her tilfælde er den ikke.
Antik 77 v.marmorkirken
1264 København K