skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvordan laver man latex masker?

(Læst 14175 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Hehe det kunne være meget sejt med en Kita. :-D Syntes hans kostume helt klart er det bedste af de nuværende Lordi'er. Kun Kalma overgår ham. :wink: Men, jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan han er lavet... du er velkommen til at eksperimentere, Pingu. :-)

Og, ja... Thrawn og jeg har besluttet at han skal møde op i latex til sin sidste skoledag. :-D (Måske fordi jeg selv drømmer om at gøre det, men har så forfærdelig lang tid til min... :wink:) Hvis han også får sit op at stå, så kunne vi jo starte en monsterklub... :wink:

Men, mit eget projekt går ud over al forventning... har lige fundet en metode til at lave 'skæl', så jeg er faktisk så småt begyndt at kliste mit monster sammen. Igen, jeg putter nogle billeder op når jeg får vristet det kamera fra min far. :-D Men, jeg vil da gerne sige at hun er halvt stormvinge-dæmon, halvt et eller andet af uvis oprindelse... :-D
Jeg tror godt jeg kunne være færdig med det hele til haloween... :-) Måske endda før.
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Lienna

• cand.alt - 2004 & 2013
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Visse vasse..
Uhh stormvinger.. Nogle usympatiske væsner.. Glæder mig til at se det  :lol:
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.

Grief never ends. But it changes. It's a passage, not a place to stay. Grief is not a sign of weakness, nor a lack of faith. It's the price of love.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jeg må sgu indrømme du har fået mig lidt hooked på det her Luminara med selv forsøge at lege med latex :)

hvis det er så nemt og arbejde med efter det er pisket så skal jeg helt sikkert ha prøvet og lave et eller andet med det :)

jeg glæder mig mega meget til og se dit resultat af et kostume når du er færdig med det luminara :)
Darth Pingu Awakens

Beehive

• Youngling
  • **
  • *
Du kan spørge mig til råds omkring masker- og jeg skal se om jeg kan hjælpe dig
Jeg har lavet masker og skulpture i næsten 10 år.
Mvh Mik

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
En latex ekspert? VELKOMMEN TIL!!! :lol: :lol: :wink: *Vinker ivrigt i retning af vores lille, men meget hyggelige latex-nørd-hjørne.*

Vi er et par stykker her, som der render rundt med en drøm om at forvandle os til monstre, så vi kan komme og 'kick ass' til den næste Lordi koncert. Eller, et par stykker og et par stykker... Ihvertfald er Pingu og jeg igang, og jeg forsøger ivrigt at trække Thrawn med ned i sølet. :wink:
Du kan sikkert få rigelig lejlighed til at lege guru, i fremtiden. :lol:
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Ramos

• Gæst
Hej  Darth Pingu. Jeg ved det er en gammel tråd det her, men jeg vil lige vise et billede jeg tog da jeg var i USA
for nogle år siden. Det er det originale film kostume!

Mvh Peter

[imghttp://][/img]

Sorry jeg kom til at poste den her under en forkert tråd!!!
Senest Redigeret: 18-02-2007, 21:24:00 af Ramos

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det er helt ok :), det går nok.

Det er dælme lækker det kostume, men sikkert også meget meget dyrt hvis man skulle købe det.

Hvor så du det henne af ?? gad rigtig godt og se det IRL :)
Darth Pingu Awakens

Ramos

• Gæst
Ja det er et fedt kostume. Jeg tror dog ikke det er til salg :|  Det er udstillet på hollywood movie museum (tror jeg nok det hedder) på
sunset boulevard. Museet består kun af movie props, sets og kostumer fra alle mulige film og tv serier bla Star trek og Aliens, men desværre intet fra Star Wars.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Der skal jeg ind en gang hvis jeg kommer til usa hehe det er jo et rent must :D

æv intet fra Star Wars :( det er en skam
Darth Pingu Awakens