skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Deceptions Or Illusions. og “Initializing playback..." - (Debat) By BLKS..

(Læst 3594 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • Mandalorian All the way Baby..
Hej har tilladt mig at skabe en tråd omkring historien:
Deceptions or illusions.
http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=11158.0

“Initializing playback..."
http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=11167.0

Som er Fan fiction skrevet af mig. og vil meget gerne høre jeres mening.
Håber der er nogen er kan lig ddisse historier og i må meget gerne skrive jeres meninger.. :-D

Tillader mig at reservere posterne i den anden tråd til historien. men her inde må i gerne skrive spørgsmål og tanker om historierne..
Senest Redigeret: 18-07-2012, 01:13:16 af Raven_McFly

I have some Medicine for you here. there are two ways to treat you. first Antibiotic and Bacta tank for a few days.. 25000 credits.. or single shot from my blaster 1200 credits.. the Question is only.. How much pain are you in?
 - Dr. Jast..

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
Jeg er vild med din historie og glæder mig til at læse mere

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
 :-D er jeg rigtig glad for at høre :) har tredje kapitel klar men ville ikke lægge det op før jeg viste om nogen læste den  :lol:

EDIT: kapitlet er oppe nu. Fylder 3 Beskeder. :roll:
Senest Redigeret: 01-07-2012, 17:43:25 af Raven_McFly

I have some Medicine for you here. there are two ways to treat you. first Antibiotic and Bacta tank for a few days.. 25000 credits.. or single shot from my blaster 1200 credits.. the Question is only.. How much pain are you in?
 - Dr. Jast..

daniel-yoda

• Padawan
  • **
Det nye kapitel er også meget godt er dog lidt irriteret over at hans skib blev ødelagt :(

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
næste kapitel er lagt op nu.. er der kun en som har læst min historie?..  :|

- Dr. Jast..

daniel-yoda

• Padawan
  • **
Der er ikke så mange aktive mennesker her inde længere  :cry:

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
det var da irriterende.. kan huske da jeg var aktiv herinde for 3-4 år siden. der var der massere af liv på siden.
og det var enlig derfor jeg synes i skulle have denne her historie
har et kapitel mere til samlingen men dette bliver desværre det sidste da jeg ikke har mere tid til at skrive i denne omgang..
men jeg er sikker på jeg vender tilbage med en ny historie senere.. eller flere kapitler..

- Dr. Jast..

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Der er ikke så meget liv herinde på siden, for tiden, så det er ikke fordi folk ikke vil læse din historie, Raven :-) sådan har det været i et års tid, desværre.

Jeg vil gerne læse den, men helst når jeg har tid til, at kunne sætte mig ned og læse den grundigt igennem og derefter give dig feedback :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
jamen så vil jeg da lige lægge en Teaser ud på en historie der er på vej  :wink:

har lagt den i sin egen tråd :)
http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=11167.0

EDIT: slår lige denne debat tråd sammen til begge mine FF :)
Senest Redigeret: 17-07-2012, 22:53:05 af Raven_McFly

- Dr. Jast..

Raven_McFly

• Dr. Jast
  • Padawan
  • **
okay det går stærkt :) ville først bare lave en lille ide jeg hade.. men nu har jeg 3 kapitler :) så de er i tråden der er henvist til i toppen.. :-)

- Dr. Jast..