skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone Wars Season 5

(Læst 6860 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

K.Johannsen

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Mand
Er der nogen der ved hvordan det nogensinde gik med sæson 6 ift Dk? De fleste der fulgte serien har vel efterhånden fundet ud af en måde at se den på, men det forekommer mig at strække den lidt at forvente at man udgiver den på dvd/blu ray i Danmark eller? Har set den, men for eftertiden kunne det da være meget rart at sikre sig at man havde den i hus.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Hmm, det har du da egenligt ret i. Det burde da være kommet for længst... Or jeg går heller ikke ud fra at det er blevet sent på dansk tv?

Det synes jeg faktisk er ufattelig frækt gjort. Det vil jo sige at der ikke er en eneste måde at se episoderne lovligt på i Danmark. Hvis Star Wars kender deres fans, burde de vide at mange slet ikke kan vente så længe. Og så undrer nogle sig over, hvorfor der er så meget internet-pirateri. :|

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Hvis de ikke er kommet ud i Danmark, så er der jo andre lovlige måder at anskaffe sig dem på, såsom at købe dem på Amazon. Meget muligt at det er uden dansk tale og undertekster, men den er bedre med engelsk tale alligevel.

Og en anden ting man skal overveje: de sidste episoder er blevet vist på amerikansk Netflix. Min erfaring med den danske Netflix er at den er uhyre bagud med at være up-to-date med serier der ikke er produceret direkte til Netflix (såsom House of Cards). Mange af de serier jeg følger der, såsom How I met your mother og Doctor Who, tager i hvert fald et år efter original udsendelse i tv (i HIMYM's tilfælde længere, siden de kun er på sæson 8 og det er halvandet år siden det sidste afsnit rullede over skærmen af den sæson i USA). Hvis man er tålmodig, -kan- det være at de sidste CW afsnit også kommer til dansk Netflix. Men, det er gætværk fra min side.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

K.Johannsen

• Uberørt af Kraften
Hmm, amazon, men i så fald vil de jo være med en anden dvd region? Mener ikke at de er udgivet i Tyskland hvor de er så heldige at være de eneste der har haft den på tv, vel? Netflix-USA er tilgængeligt via chrome-browser og så med hola-unblockeren. Ganske tilladt mig bekendt og i HD, på engelsk. Hvis det ikke er tilladt må i gerne slette dette indslag.

Tvivler på at dansk netflix udgiver 5 sæsoner syncet til dansk og så lige den sidste, kun på engelsk, men det ville da være fedt hvis de gjorde :) Burde de nok kunne trække nogle kunder på i et år med ny serie + film på programmet.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Kiggede lige på Amazon, og du har ret. Det lader til kun at være US Region på blu-ray der er tilgængeligt. Så se det på den her måde, med mindre man har en afspiller der kan køre amerikanske discs, så er det ikke kun i Danmark at de ikke er udkommet til salg i hvert fald. Man kan så håbe at det ændrer sig i nærmeste fremtid.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

K.Johannsen

• Uberørt af Kraften
Nu jeg tænker over det. Så mener jeg at jeg hørte for nyligt at den netop er udgivet i USA. Må vi lige ha en snak med præsidenten om... Men kunne jo være at man havde meldt et eller andet ud. Ved ikke engang, findes der er et godt sted at finde "officielle" meddelelser om SW i Danmark?
Senest Redigeret: 18-01-2015, 20:31:35 af K.Johannsen