skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone Wars Season 5

(Læst 6837 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
så er vi kommet til den tid igen hvor der er kommet en ny Clone Wars tralier

http://www.youtube.com/watch?v=hQoR9unygoE

Lad mig høre jeres mening og håb for denne sæson

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
ingen interresse.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg ser frem til sæson 5, men har ikke de største forventninger. Jeg havde kæmpestore forventninger til s3 og s4, og selvom der var nogle episoder iblandt, som jeg holder ekstremt meget af, levede størstedelen ikke op til mine forventninger. Kvaliteten var helt i top, men sad flere gange med en tom følelse af, at det bare kunne være gjort så meget bedre.

Som et eksempel følte jeg at s4's Umbara-episoder var nogle af de bedste hidtil. Jeg har altid været glad for kloner, men kunne også godt lide den mørke stil, og følelsen af en rigtig krigsfilm - det er jo trodsalt klonkrigene!
Tværdigmod fandt jeg afsnit som dem om Obi-Wan's undercover fangeflugt unødvendige og langtrukne.

Darth Maul tilbagevenden var bare deprimerende.. Var åben over for konceptet, men deres "revancekamp" var ret tam :/ Ved ikke om de skulle have kæmpet længere, eller om optakten skulle have være længere, men noget føltes bare ikke rigtigt.

Når det er sagt, så synes jeg da Sæson 5 ser spændende ud! Jeg ved de er i stand til at levere nogle gode episoder, så nu håber jeg bare at størstedelen bliver dét!

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Jeg ser frem til sæson 5, men har ikke de største forventninger. Jeg havde kæmpestore forventninger til s3 og s4, og selvom der var nogle episoder iblandt, som jeg holder ekstremt meget af, levede størstedelen ikke op til mine forventninger. Kvaliteten var helt i top, men sad flere gange med en tom følelse af, at det bare kunne være gjort så meget bedre.

Som et eksempel følte jeg at s4's Umbara-episoder var nogle af de bedste hidtil. Jeg har altid været glad for kloner, men kunne også godt lide den mørke stil, og følelsen af en rigtig krigsfilm - det er jo trodsalt klonkrigene!
Tværdigmod fandt jeg afsnit som dem om Obi-Wan's undercover fangeflugt unødvendige og langtrukne.

Darth Maul tilbagevenden var bare deprimerende.. Var åben over for konceptet, men deres "revancekamp" var ret tam :/ Ved ikke om de skulle have kæmpet længere, eller om optakten skulle have være længere, men noget føltes bare ikke rigtigt.

Når det er sagt, så synes jeg da Sæson 5 ser spændende ud! Jeg ved de er i stand til at levere nogle gode episoder, så nu håber jeg bare at størstedelen bliver dét!

Jeg er fuldstændig enig med dig! Fortrækker og langt mere krigs episoderne. Der skal være meget mere kamp og krig i sæson fem, med vores ynglings kloner i spændende ildkampe.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Well jeg har set det første afsnit til snig premire til CVI og den holder fast i maul... desværre efter min mening, men jeg har hørt lidt spoilers rundt omkring på messen om at den skulle være værd at se frem til :)

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Mystiske Mox

• Youngling
  • **
Jeg har ikke set nogle episoder overhovedet af Clone Wars, er Clone Wars 1-5 noget værd?
Det ser slet ikke ud til at kunne hamle op med filmene, men det er måske også lige lidt meget at forlange, men hvis de kan opfylde en god gang underholdning, spændende fortalt og godt lavet så er det måske værd at se. Deres animationer har bare svært ved at nå ind til mig, de kan ikke hvad filmene kan og de er ikke i nærheden af at matche hverken Disneys klassikere eller Miyazaki, er min umiddelbare vurdering på den korte lille trailer i denne tråd.

Hvad er det for noget med genoplivning, det tager altså noget af konceptet og filmene, at man genopliver døde (Darth Maul). Så find dog i stedet på nogle nye figurer. Men det er måske en kloning af Darth Maul?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Har ikke set så meget af CW serien (mest fordi den bliver vist på kanaler jeg ikke kan se) og efter Mauls tilbagevenden, er interessen dalet for overhovedet at have lyst til at se den.

Men, vil dog lige kommentere på dit indlæg, Mox. Det er ikke CW der først genoplivede Maul. For et par år siden vendte han også tilbage for at jagte Obi-Wan, i årene efter ROTS, i bøgerne eller tegneserierne, er ikke sikker på hvilken, da jeg ikke har læst den historie der er tale om. Efter min mening, burde de have ladet ham være forblevet død.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mystiske Mox

• Youngling
  • **
Har ikke set så meget af CW serien (mest fordi den bliver vist på kanaler jeg ikke kan se) og efter Mauls tilbagevenden, er interessen dalet for overhovedet at have lyst til at se den.

Men, vil dog lige kommentere på dit indlæg, Mox. Det er ikke CW der først genoplivede Maul. For et par år siden vendte han også tilbage for at jagte Obi-Wan, i årene efter ROTS, i bøgerne eller tegneserierne, er ikke sikker på hvilken, da jeg ikke har læst den historie der er tale om. Efter min mening, burde de have ladet ham være forblevet død.

Ok Jaina, jeg er ret ligeglad med hvem som har genoplivet ham, men det er ikke en særlig god idé.
Grunden til at jeg nævnte kloning, var for det var en holdbar metode til at "genoplive" ham, men stadig synes jeg ikke det er en god idé.
Dør folk så er man altså væk for evigt i min bog så skal man ikke begynde på finurligheder. Har man brug for en sith ja så må man finde ham og lade de døde være døde. Sidious er vel også genoplivet eller har de ikke dristet sig til dette?

Jeg havde ikke tænkt mig at følge dem i tv (højest for lige at tjekke dem ud) det tager alt for lang tid, jeg køber dem eller låner dem så jeg får det hele med og ikke misser afsnit.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Tja, jo det kan man godt sige. Historien var at Palpatines ånd ikke havde forladt verdenen og han fik derfor laver adskillige klonede kroppe han kunne besætte, sim dog blev ældet alt for hurtigt derefter. Han blev dog stoppet i sidste ende og forsvandt. Det skete også senere, at andre forsøgte at få det til at se ud som om han var i live, men det blev afsløret sim et fupnummer til sidst.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg har ikke set nogle episoder overhovedet af Clone Wars, er Clone Wars 1-5 noget værd?
Det ser slet ikke ud til at kunne hamle op med filmene, men det er måske også lige lidt meget at forlange, men hvis de kan opfylde en god gang underholdning, spændende fortalt og godt lavet så er det måske værd at se. Deres animationer har bare svært ved at nå ind til mig, de kan ikke hvad filmene kan og de er ikke i nærheden af at matche hverken Disneys klassikere eller Miyazaki, er min umiddelbare vurdering på den korte lille trailer i denne tråd.

Jeg vil nok sige a selve animations-stilen bare er noget man skal vende sig til. Jeg synes det fungerer fint, og 3D-animationen gør det også muligt at lave nogle mere dynamiske scener, som ville kræve et langt højere budget med klassisk 2D.
I starten af serien er episoderne meget simple. Få locations og få karakterer. Men som tiden er gået, er episoderne blevet mere og mere komplekse, og nu farer de rundt fra planet til planet og møder masser af sjove figurer. Jeg synes kvaliteten af showet er ganske fin, og det hele er gjort meget professionelt. Men som jeg skrev i mit tidligere indlæg, varierer episoderne meget. Det er for det meste god underholdning, men nogle gange kan man godt bare tænke at det var fuldstændigt irrelevant for Star Wars.

Hvad er det for noget med genoplivning, det tager altså noget af konceptet og filmene, at man genopliver døde (Darth Maul). Så find dog i stedet på nogle nye figurer. Men det er måske en kloning af Darth Maul?

Det skal lige siges at med "genoplivning" menes ikke, at Maul er død, og at de så bare puster liv i hans krop igen. Det vi mener er bare, at man antog han døde i Phantom Menace. Og nu får vi så at vide, at det gjorde han ikke - han overlevede. ;)

Mystiske Mox

• Youngling
  • **
Tak for svar. Jeg ved ikke rigtig om det er noget for mig.
Så Darth Maul overlevede at blive cuttet i to dele og et fald på flere hundrede meter :wink:  ...sikke nogle amatører...

Zeverion

• Uberørt af Kraften
Hej

Ved i om der noget sted i EU man kan købe star wars the clone wars 1-5 collectors edition blu-ray

Tak

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg mener at have set boksen med alle 5 sæsoner i Fona - omend de ikke har den på deres website. Men DVDcity.dk har den på deres website som bestillingsvare.

Men hvorfor ikke vente til sidste sæson udkommer, så man kan købe en boks med alle 6 sæsoner? ;-)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Zeverion

• Uberørt af Kraften
Er season 6 den sidste der kommer

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Ja. Den er på vej i hvert fald. Det er de sidste episoder der var planlagt før den blev aflyst. Men senere i år kommer der til gengæld en helt ny serie, så det er ikke fordi vi kommer til at mangle SW serier :-)

Jeg har også set den samlede boks på Amazon.co.uk men som Mundi siger er det da en god ide at vente på de sidste afsnit :-)