Jeg ser frem til sæson 5, men har ikke de største forventninger. Jeg havde kæmpestore forventninger til s3 og s4, og selvom der var nogle episoder iblandt, som jeg holder ekstremt meget af, levede størstedelen ikke op til mine forventninger. Kvaliteten var helt i top, men sad flere gange med en tom følelse af, at det bare kunne være gjort så meget bedre.
Som et eksempel følte jeg at s4's Umbara-episoder var nogle af de bedste hidtil. Jeg har altid været glad for kloner, men kunne også godt lide den mørke stil, og følelsen af en rigtig krigsfilm - det er jo trodsalt klonkrigene!
Tværdigmod fandt jeg afsnit som dem om Obi-Wan's undercover fangeflugt unødvendige og langtrukne.
Darth Maul tilbagevenden var bare deprimerende.. Var åben over for konceptet, men deres "revancekamp" var ret tam :/ Ved ikke om de skulle have kæmpet længere, eller om optakten skulle have være længere, men noget føltes bare ikke rigtigt.
Når det er sagt, så synes jeg da Sæson 5 ser spændende ud! Jeg ved de er i stand til at levere nogle gode episoder, så nu håber jeg bare at størstedelen bliver dét!