skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LEGO Death Star II

(Læst 9593 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Citat fra: Revan
man kan sgu osse købe en Imperial Star Destroyer.
http://shop.lego.com/product.asp?p=10030
den koster det samme.. men der er osse næsten lige så mange klodser i :P

Jeg fik en sådan i afskedsgave, da jeg arbejde for SA ViewCom, der er ejet af Kirkbi. Jeg har ikke samlet den endnu, end ikke åbnet kassen.

Den er faktisk til salg, hvis nogle skulle være interesseret (se mit indlæg under "køb og salg").
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Darth Ialocin

• Gæst
Lego er helt fantastisk efter min mening, det er utroligt hvad man kan lave med det, og 3000 kr. for den death star er ikke så vildt igen synes jeg ikke, selvfølgelig det er mange penge, men hvad gør man ikke når man er fan!

Mikael

• Gæst
Tror der er nogle andre Star Wars ting jeg hellere ville købe for 3000 da. men jo den er da meget fed. :)

Boba Jango Fett

• Gæst
Jeg synes inderst inde det er fair nok at den er så dyr. Jeg mener LEGO er jo ved at gå under fordi der er så mage børn der kun bruger tid i lædderhørmeren foran tosse-kassen. Altså den eneste gang de rejser sig er når de skal gå den lange vej hen til deres køleskab og hente en dåse cola. Børn bruger ny om dage for lidt tid på LEGO, og det betyder at firmaet ikke sælger godt for tiden, og derfor skal priserne selvfølgelig op.

Darth Sidious

• Gæst
Måske men hallo selfølgelig er den så meget værd prøv at se på den  :roll:  8O  :wink:  :lol:  :o  :D  :)  8)

Young skywalker

• Gæst
Hvis man købte den Death star og havde samlet den og man så fandt ud af at man manglede noget inde i midten af den  :lol:

Surt..

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
da jeg selv har ca. 20 SW lego ting(vi snakker fly her) og har det med at skille det ad og så ikke få det samlet... det er det værste at skulle samle det, det er et maridt at skulle samle alle delene sammen til f.eks: clon helikopter.... :D  :)
ja jeg kender det...! :D
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

Lady_Vader

• Gæst
Åhr, hvor er den fed! Den ville jeg seriøst gerne eje! Men... 3000kr?  :cry:

sithlord2700

• Gæst
den ser da for fed ud.... men jeg har ikke lige 3000,- og hvis jeg havde er der andre ting der står foran i køen....
har selv en x-wing af samme model, men efter at den faldt på gulvet for anden gang, så har den bare ligget i en plastikpose sammen med resten af mit lego....

jedi-maste-mikkel

• Gæst
lego styre :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  8)

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Citat fra: jedi-maste-mikkel
lego styre :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  8)

Yeah, men no offence. Du behøver ikke at lave et indlæg bare for at skrive det  :wink:

Det skal helst ikke ende i post-padding  :?
"Do or do not - There is no try"

Master Lukas

• Gæst
ja jeg syntes at Death Star II er sej men jeg ville ALDRIG betale 3000 Kr. for det :o

Mace_windu

• Gæst
jeg kender en der lige har købt den der death star og det værste er at han ikke er star wars fan men bare lego fanatikker

manga-man

• Gæst
det kan godt være den er dyr men det er jo ik et lille stykke lego den er jo stor....meeen 3000 kr er i overkanten

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
alt lego er herre dyrt og også alt for dyrt efter min mening da jeg er ret sikker på den ik engang koster det halve og producer da det bare er en maskine der konstant spytter klodserne ud på samlebånd

Grunden til de vilde priser er at der ryger told og moms på og en masse afgifter af diverse arter så her i Danmark er Lego meget dyrt.

Jeg ville gerne ha Døds stjernen og også star destroyeren meeen jeg er enig med jer at jeg hurtig kan finde andre og bedre ting og bruge 3000 kroner på :)
Darth Pingu Awakens